duminică, 1 februarie 2009

Incredibil, dar adevarat


      Se pare ca primul articol a starnit spiritele si foarte multi studenti si-au exprimat parerea pro sau contra celor care au copiat. 
      Discutia a luat o intorsatura neasteptata atunci cand Stefan, unul dintre colegii nostri de facultate, a spus ca vrea sa mearga in audienta la domnul decan. El vrea sa ii comunice acestuia situatia celor care au trimis pe altcineva in locul lor la examen si sa ii sugereze sa le recomande cadrelor didactice sa controleze buletinele si carnetele fiecarui student in parte.
      Recunoastem ca nu ne-am asteptat la asa ceva si am hotarat in urma unui consiliu de redactie sa propunem o dezbatere pe aceasta tema.
      Puteti vota in noul sondaj de opinie daca il sustineti sau nu pe Stefan si puteti comenta aici pe larg aceasta problema.

51 de comentarii:

  1. In mod evident, eu ma sustin! Va multumesc! Nu se mai poate asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  2. Baaaaaaaaaaaaa! Ce e asta? Sunteti nebuni????

    RăspundețiȘtergere
  3. Taci, frate! Mie mi se pare o idee foarte buna! Stefan, suntem alaturi de tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie nu mi se pare corect ce s-a intamplat aici si cred ca este o idee foarte buna sa facem o audienta la decan.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu vreau sa se duca! Ce naiba! Noi invatam ca tampitii si astia pe langa faptul ca nu stiu nici sa copieze, mai trimit si pe altii in locul lor la examen? Ce e asta?

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca Stefan este un agent sub acoperire al KGB, Mossad, CIA, FBI, BCR, NIRO, masonilor si iluminatilor, un extraterestru reptilian care isi propune sa declanseze o cruciada pentru a distrage atentia de la problemele reale si fundamentale ale facultatii si lumii noastre: faptul ca avem pardoseli pe pereti, scaune dezafectate pe holuri, nici o urma de lumina naturala, ultrafiltre si demonstrarea sintactica a faptului ca φ->(φ->φ)->[(φ->φ)->(φ->φ)], bufetul si lipsa bufetului, otrava de sobolani roz si sobolanii in nuante asortate, tu, eu. Este o diversiune cumplita ca apoi sa va poata implanta si fura intimitatea! E o minciuna! Mafia, domnule, mafia!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred ca trebuie sa rezolvam intai problema copiatului pt ca mai este doar o saptamana si m-am saturat! Razvan, sunt de acord cu tine si sunt sigura ca avem probleme mult mai mari, dar ma dispera astia!

    RăspundețiȘtergere
  8. Stefane, mai du-te-n p#(@ mea! Ratatule!

    RăspundețiȘtergere
  9. Razvan, si eu sunt sigur ca avem o gramada de probleme, dar o sa le rezolvam pe toate! Nu se poate sa ramana nepedepsiti infractorii astia!

    RăspundețiȘtergere
  10. Le multumesc celor care ma sustin!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu nu cred ca esti in stare! Iarta-ma! Asa, uitandu-ma la tine, nu cred!

    RăspundețiȘtergere
  12. :))))) e mult prea amuzant
    votez cu stefan! jos cu hotii :))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ah, fir-ar, am inceput prea coerent si acum tre s-o tin asa, damn :(
    Sunt sigur ca daca ar vrea, profesorii ar verifica la inceputul examenului carnetele. De altfel, sunt sigur ca daca ar vrea nu ne-ar mai da rezultatele la 3 secunde dupa ce preda ultimul om examenul si ar mai si citi naibii lucrarile alea. Sunt sigur ca daca ar vrea n-ar da atatea cerinte la modul "reproduceti definitia" ci mai mult spre "aplicati definitia" si chiar ar testa un pic si cum ti se misca rotitele, nu memoria, toceala, copiuta si restul chestiilor. Dar pentru asta ar trebui sa citeasca si lucrarile si ar fi nasol pentru ei. Sunt sigur ca daca ar fi existat vointa, cea mai mare nota la Bac din liceul meu, care nu-i chiar un liceu varza, n-ar fi fost luata de capitana echipei de majorete, care era notoriu de proasta. In general, sunt sigur ca daca cineva ar vrea sa munceasca, sa-si faca meseria corect si complet si sa incurajeze oamenii sa fie cinstiti, ar face-o. Simplul fapt ca lucrurile astea nu se intampla arata ca nu se doreste, ca deh, daca poti castiga tot banii aia sau chiar mai multi muncind mai putin si cu mai multe xeroxuri umane fericite, de ce nu? Las-o, ba, ca merge asa!
    Gata, nu mai, urmatorul meu comentariu pe blogul asta va fi din Ion Creanga, Tristan Tzara, Enciclopedia statelor lumii sau vreo alta lucrare statistica. De asemeni, voi incerca sa vorbesc in ghicitori si observatii colaterale si aleatoare ca pana acum, ca prea ne luam in serios. Toti.

    RăspundețiȘtergere
  14. Razvan, eu nu cred ca trebuie sa mergem pe principiul "las-o ba ca merge-asa". Daca nu ti se pare corect un lucru il spui, il strigi, il tipi pana cand te aude cine trebuie sa te auda. Mie mi s-a intamplat sa fiu data afara de la un examen si nu cred ca l-as mai fi dat daca nu tipam sa ma auda. La propriu. Nu e corect sa te supui asa si sa iti dai armele fara batalie. Ce au altii si tu nu? De ce sa las totul in voia sortii? Eu nu pot sa accept mentalitatea comunista pe care inca o are poporul nostru. Sunt de acord ca poti face ce vrei in limita a nu ii deranja pe cei din jur.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu cred ca mai bine va vedeti de treaba. In primul rand, razvan are dreptate. In al doilea rand, nu v-a afectat pe voi personal cu nimic.

    RăspundețiȘtergere
  16. razvan, umorul tau e apreciat, la fel si sobolanii asortati :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Pe mine ma intriga ca si cei inteligenti copiaza, desi sunt perfect capabili sa invete
    e chiar trist, daca stai sa te gandesti

    RăspundețiȘtergere
  18. Vezi ca nu te mai scot la cafea!

    RăspundețiȘtergere
  19. Te inteleg. Nu sunt pentru resemnare. Nu spun ca trebuie sa mergem pe prinipiul "Las-o ba, ca merge asa", spun ca cei care ar trebui sa se sinchiseasca merg din plin pe principiul asta. Spun ca in momentul in care un profesor nu verifica cine-i in sala, inseamna ca nu ii pasa ca ti-ai trimis bunica sa dea examen in locul tau. Si ca din moment ce nimeni n-a verificat nimanui nu-i pasa. Pentru ca sa-ti pese cere un efort suplimentar si...

    N-o sa dau armele fara batalie, dar nu cred in asta. Notele si valoarea ta, inteligenta, capacitatea de a aplica principii stiintifice etc. NU sunt intr-o relatie directa, pentru ca ei nu vor sa fie, pentru ca iti trebuie o anumita finete si atentie si iti trebuie sa citesti lucrarea omului in mai mult de 30 de secunde pentru a-ti da seama de ce stie si ce poate. Am avut examene la care asta era media de timp. De ce? Pentru ca e mai usor sa citesti un examen in 30 de secunde si sesiunea ta sa se rezume la 2-4 ore, acolo, nu? Nu-mi place argumentul, dar asta vad in jur. Si pronosticul meu e ca va duceti la decan, el da de doua ori din cap frumos si nu se schimba nimic. Nu-mi place sa o spun, sunt primul care le da in cap alora care incep sa zica ca n-ai ce schimba, dar...

    Si am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa ma mai agit pentru asta, de dragul sanatatii mele psihice si fizice. Pentru ca mereu vor fi cretini care cumva iau mai mult ca tine. Si presupunand ca exista dreptate, vor iesi de acolo stiind mai putine si se vor descurca mai greu si vor avea o viata mai putin implinita. Prostii vor fi prosti. Si, mai important, pentru ca tu nu te definesti prin note, tu nu te definesti printr-o diploma si cea mai mare problema e cand ajungi sa crezi asta. E posibil ca cineva sa aiba 10 pe linie, muncit si obtinut cu capsorul lui, si sa fie un bou total? Este. E posibil ca cineva sa fie doctor in matematici si sa nu fi citit un roman in toata existenta lui? Este. E posibil unul care isi petrece nspe ore pe zi facand probleme pe infoarena, iar cand vede o pisica pe strada, sa spuna "Vai, ce arbore de intervale dragut"? Este. Sunt o mie de moduri in care poti avea note fara sa fi inteles absolut nimic, fie din scoala fie din viata. Nu conteaza sa ai note. Conteaza sa stii. Si sa nu fii un marlan unidirectional. Si sa poata omul sa bea o bere cu tine. Si sa ai o personalitate interesanta si agreabila. Si si si...

    Gata, iar am facut un roman, de-acum ma dedic operelor statistice. Iata una din ele: in 90% din cazuri va aparea cineva urland ca suntem toti niste babe comuniste si apoi totul o va lua razna. Iata alta: 95% dintre statistici sunt inventate. Over and out.

    RăspundețiȘtergere
  20. Razvan, noi apreciem stilul tau si te felicitam pentru modul in care ai pus problema! Celelalte pareri, desi mai putin elaborate sunt si ele importante. Il rugam pe Stefan sa ne trimita un mail detaliat pe adresa redactiei: academiei.nr14@yahoo.com si sa ne spuna ce planuieste sa faca avand in vedere sondajul nostru si discutiile de pe site.

    RăspundețiȘtergere
  21. Mie nu imi vine sa cred ca s-a ajuns pana aici! Stefane, ce-ai facut? Tine-ne la curent!

    RăspundețiȘtergere
  22. O sa aflati la examen ce am facut! ;) Mult succes! De acum sunteti pe forte proprii! :D

    RăspundețiȘtergere
  23. AAAAA? Ba!! Ai fost la decan? :o Ruptule!

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu pot sa cred! Stefan, chiar ai fost la decan?

    RăspundețiȘtergere
  25. Stefan, nu ne mai tine in suspans! Zi-ne ce ai facut la decan? Ce s-a intamplat?

    RăspundețiȘtergere
  26. Haaaai, ba! Zi o data! Macar sa stiu la ce sa ma astept!

    RăspundețiȘtergere
  27. V-am zis ca o sa aflati ce am facut doar in sala de examen! Nu pot sa va spun, imi pare rau.

    RăspundețiȘtergere
  28. cum sunt eu? dar voi cum sunteti? ce credeai ca cei putini si destepti o sa ii fraiereasca pe cei multi si prosti? ati intrecut limitele bunului simt! eu m-am saturat sa va suport ifosele de descurcareti! va credeti buni? credeti ca iesiti usor din orice? atunci iesiti din ASTA!

    RăspundețiȘtergere
  29. Stefan, maine esti la facultate? Daca da, zi-mi, te rog, ora si sala. Multam, Bogdan A. Stoica

    RăspundețiȘtergere
  30. Hai sa fim idealisti si sa ne prefacem ca traim intr-o lume cinstita si corecta. Hai sa traim cu iluzia ca se ajunge departe numai prin munca onesta. Ei in lumea reala lucrurile nu merg chiar asa. Oamenii fura, triseaza si le merge bine. Daca cineva copiaza la examene si ia nota mare atunci bravo lui/ei. Ideea ca ar fi altfel sunt doar idealuri si naivitati, si o astfel de gandire va fi la fel de folositoare in viata ca formulele si teoriile pe care le invatam la mate pt examene: adica DELOC.
    Atat am avut de zis

    RăspundețiȘtergere
  31. De acord cu Mihai. Mai ales la partea cu matematica.

    RăspundețiȘtergere
  32. Varule, maine nu sunt la facultate.

    RăspundețiȘtergere
  33. Eu nu inteleg de ce ati venit la facultate, daca tot spuneti in sus si in jos ca nu va ajuta cu nimic ce facem. Aaaa o sa imi spuneti ca sunt foarte lucruri in plus fata de ce va intereseaza pe voi? Atunci invatati de 5, sau copiati de 5. Nu va opreste nimeni! DAR mi se pare o nesimtire sa trimiti pe altcineva in locul tau sa dea examen si nimeni sa nu ia masuri in privinta asta. Stefan, felicitari pentru curaj!

    RăspundețiȘtergere
  34. ok varule, atunci ne intalnim dupa vacanta. in primele zile.

    RăspundețiȘtergere
  35. Maria, daca ai avea un frate/sora sau prieten care sa te roage sa dai un examen in locul lui/ei, pentru ca poate a avut o problema si nu a avut cand sa invete sau nu se descurca de nici o culoare la materia respectiva , ce ai face? Ti s-ar parea un nesimtit(a) ca te-a intrebat?
    Si acum despre (in)utilitatea materiei din fac, esti la mate sau la info ?

    RăspundețiȘtergere
  36. Mihai, nu cred ca e imposibil sa iei 5 la vreo materie. Si daca nu iei, dai restanta si gata. Daca nu ai timp sa inveti acum, dai atunci. Eu nu m-as duce in lucul cuiva la scoala. Intrebarea ta nu este departe de: "Daca un prieten/frate/sora te pune sa furi pt ca nu are bani de adidasi si nu ii plac cei vechi il(o) consideri nesimtit(a)?" Raspunsul este simplu: da. Sunt la matematica.

    RăspundețiȘtergere
  37. bah da ce pwla mea va freaca pe voi looseri drequ cocalari inaripati ce sunteti taceti drequ din gura ,mai iesiti si voi in oras ca vi s-au facut ochii ca cepele de la monitor.i-auzi ce i freaca pe ei ca nplm copiaza unii, poi daca ii duce capuuuuuuuuuuu.lasa ti drequ p0ornhubu si blogurile mai bine ati invata drequ ca sunteti praf, BAG POOOLA N VOI SI IN DAN VOICULESCU SI IN TOT FMI VOSTRU...SA NU VA SPERIE ANONIMU DA CHAIR N-AM TIMP SA MI FAC CONT PE BLOGU VOSTRU DE LOOSERI(PROBABIL ATI FOST BATUTI IN CAP DE MICI CU CARTEA DE MATEMATICA).,\'K';

    RăspundețiȘtergere
  38. Nu iti trebuie ba, prostu` lumii, cont. `ai de capu` tau!

    RăspundețiȘtergere
  39. Stai calm, ba, anonimule, ca nu ne speriem de tine :))

    RăspundețiȘtergere
  40. ma stefane, pana la urma ce trebuia sa vedem mancatias, ca sa copiat mai rau ca inainte. sigur ai facut scandal sa NU se mai copieze si sa SE verifice identitatea?

    RăspundețiȘtergere
  41. poate ai pus "NU" invers, mancatias....

    RăspundețiȘtergere
  42. ofticatu si cu stefan puteati sa mi linegi cate un ou de fiecare, daca mai vrea cineva stati la coada ps:va rup capu cand va prind...

    RăspundețiȘtergere
  43. Nu stiu la voi, dar la noi la ultimul examen a dat afara 2 baieti pt ca nu au avut carnetele.

    RăspundețiȘtergere
  44. Eu nu am facut nici un scandal. Nu inteleg cum s-a ajuns la concluzia asta. Am vrut sa vina toata lumea sa isi dea examenele, nu sa isi trimita prietenii in locul lor. Cred ca pana la urma asa a fost. Am purtat o discutie cat se poate de civilizata si s-a ajuns la concluzia ca se vor face controale arbitrar in salile de examen.
    Anonim, te rog, semneaza-te. Mi-ar placea sa stiu cine vrea sa ma intalneasca.

    RăspundețiȘtergere
  45. Ba, anonime, cred ca iti rup capu' daca aflu cine esti!

    RăspundețiȘtergere
  46. stefan, marsh in p#(@ mea!

    RăspundețiȘtergere
  47. lol =)) aveti noroc ca am umor

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!