sâmbătă, 31 ianuarie 2009

"Te poti impodobi cu penele altuia, dar nu poti zbura cu ele"


O sa va descriem o categorie de oameni pe care i-am intalnit la facultate. Este vorba despre cei care vor sa fenteze examenele, sa ia note mari fara sa stie ceva. Ne referim la pasionatii de tehnologie, care stiu ca matematica "nu ne ajuta la nimic" sau la cei care stiu(mai mult sau mai putin) "sa fumeze, sa bea si sa f#$@" si nu au treaba cu domeniul stiintific, ei fiind preocupati de cultivarea adevaratelor valori, cum ar fi comunicarea "la bascalie" cu profesorul.

Exista trei posibilitati de a copia: prima este sa iei de la ceilalti. Aceasta metoda este putin mai delicata din cauza faptului ca s-ar putea ca profesorul sa nu vrea sa para chiar atat de surd si visator. Cea de-a doua posibilitate este sa cumperi cartea pe care trebuia sa o inveti(ori o iei de la biblioteca universitatii) si copiezi teoria din ea(evident, inainte intrebi si tu CE sa scrii, pentru ca ai fost prea prost sa iti dai seama din cuprins). A treia modalitate este si cea mai simpla: iti faci de acasa teoria pe foi si le predai la examen.

Vei copia pentru tine sau pentru un prieten, care te-a rugat sa il ajuti pentru ca nu poate sa se descurce singur.

Este minunat! Dupa noi sa se aleaga praful! Nu putem sa va uram decat sa prostiti viata asa cum viata v-a prostit pe voi.



De precizat: Examenele sunt atat de usoare incat oricine are un cap nevid poate trece daca CITESTE teoria O SINGURA data. Cu toate astea, toti s-au imbolnavit de lene.

Lista rusinii:

Bobby Brown,

Fata cu parul ca abanosul,

Spiridusul,

Vulpita,

Profa' de info si multi altii.

103 comentarii:

  1. nu-i mai suport p`astia de fac pe smecherii si copiaza!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. extraordinar!! copiez cand am chef, cum am chef!! adica...hotul neprins, negustor cinstit!
    Daca nu va convine, copiati si voi si lasati-ne cu aerele astea de oameni inteligenti!

    RăspundețiȘtergere
  3. ba,ofticatule, tu mai du-te-n p!*&@ ma-tii! Pai eu invat toata noaptea si tu? Las` ca te stiu eu!
    i love fmi, te inteleg ca si eu sunt la fel! ma enerveaza aia de iau 10 si vin cu "ia, ia! cat am luat?". ruptii pamantului!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos e cand iti flutura 10-le furat ca pe un mare trofeu...e plina lumea de minti vide fetelor...asta e realitatea pe care o traim...

    RăspundețiȘtergere
  5. La noi la algoritmi s-a copiat pe rupte. Pai profu' nici nu se uita! Cum sa stam asa? Nu s-a suparat nimeni pentru ca au copiat cam toti :)) La algebra a fost mai greu pentru ca am dat in amfiteatru si din cauza asta au mai picat, dar exista restante... asa ca nu-mi pasa. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa! Bine le faceti! Dar cine sunt aia de pe lista rusinii?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ati uitat de o metoda...f productiva de altfel! Baia e loc sigur de depozitare a cursurilor, seminariilor, colegilor mai inteligenti ca tine, a neuronilor imprumutati...
    eficienta maxima, garantat!

    RăspundețiȘtergere
  8. La noi se pisasera toti pe ei! =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu a mers la toti cu baia, eu am dat arhitectura cu seria 15 si a vrut cineva sa mearga la baie, dar nu i-a lasat proful. A zis ca trebuie sa predea lucrarea daca nu mai poata sa tina.

    RăspundețiȘtergere
  10. Extraordinar! Dar nu va duceti si voi la baie? Cine va tine? Noi ne-am pisat pe noi la examen, voi va pisati acum pe voi cu toata caterinca asta! Va e ciuda ca am luat mai mult ca voi si ca nu vi se recunosc meritele deosebite! Mai bine traiti-va dracu` viata! Exista si altceva in afara de ARBORI!

    RăspundețiȘtergere
  11. pai macatas de ce nu copiaza si voi ma? ca sunteti fraieri si invatati. haoleu, pai cate servite am facut eu la viata mea... n-ati citit voi atatea pagini, mancavas.

    RăspundețiȘtergere
  12. exista....hashing, metode de alocare si eliberare a memoriei...sa vezi acolo. Adevarul e ca la unele materii, care sunt chiar in plus, nu se merita sa inveti prea tare, adik dak se poate copia...

    RăspundețiȘtergere
  13. Pai da, ca asa stii tu! Ba, ofticatule, te bat cand te prind, sa mor eu! Nu exista numai arbori ca mai sunt si PROSti ca tine care habar nu au sa lege 2 vorbe si zic ca se descurca in viata!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ioane, vad ca tu ai invatat toate titlurile de la algoritmi. Mie nu mi se pare nimic in plus. Chiar si matematica te ajuta sa iti dezvolti gandirea.

    RăspundețiȘtergere
  15. se incing spiritele degeaba pe aici...asa e se copiaza, si nu sunt de acord. fiecare cum se descurca, unii cu creierul, altii cu ...ce au la indeMANA.
    pt copiatorulSef...keep it going!
    PS. Cum e in satra manca-ti-as (observa te rog cratimele puse discret)?

    RăspundețiȘtergere
  16. haoleu, ce e aia cratima. pai cum sa fie. dimineata la facultate si dupa'masa la o samanta si'un portofel

    RăspundețiȘtergere
  17. draga copiatoruleSef, prezenta unei cratime in vocabularul tau ar insemna prezenta unui neuron in capul tau! si noi ne dam seama ca asa ceva nu este posibil. suntem oameni, cu totii. asadar, spor la seminte, si la buletine furate!

    RăspundețiȘtergere
  18. ma mancatias, ce te ataci atata ma stefane ma. hai ne intalnim pe interval so dam parten parte. ce zici, te tine macatias?

    RăspundețiȘtergere
  19. daca nu copiam pana acum nu luam nici un examen:D

    RăspundețiȘtergere
  20. haoleu, cami aminti. nu dati niste nume? niste cazuri concrete? cine a luat 10 cu copiuta, ca mancatias, tare as vrea sai strang mana. mie mia iesit doar 9 :(

    RăspundețiȘtergere
  21. Mai Seful Sefilor, e nu ma atac. Spun un fapt general acceptat: exista si oameni prosti. cum ar fi tu. pe mine nu ma deranjeaza existenta ta, pe tine nu ar trebui sa te preocupe a mea.
    consulta totusi un dictionar de ortografie ca e pacat sa fabulezi asa fara cratime.

    RăspundețiȘtergere
  22. tu vezi paiul din ochiul meu, dar barna.... mancatias, ia o gura de aer si apoi cautane pe la paine.

    RăspundețiȘtergere
  23. Pai ma, Anonimule, logic ca nu luai niciun examen, ca daca te-a dus capul sa copiezi este normal sa nu te duca sa inveti ceva.

    RăspundețiȘtergere
  24. aaaa, ai si o barna? scuze, i missed it.
    prostia ta ma orbeste totusi.
    Vezi? nici sa copiezi nu stii...grav. dar tu la ce esti bun? aaaah, gata. stiu. la lucru manual

    RăspundețiȘtergere
  25. ma fascineaza mancatasi faptul ca iti pierzi viata injurand pe cei care posteaza. mai bine invata ca vine examenele.

    RăspundețiȘtergere
  26. Copiatorule, sa iti explic. Nu ma pot abtine. degetele nu mai asculta de ratiune.
    apropo, ti-ai facut toate copiutele? ai dat de mancare la puradei?

    RăspundețiȘtergere
  27. Mai, Stefane, n-ai tata cu cine!

    RăspundețiȘtergere
  28. Prostii lumii!! Ratati ce sunteti! Cine vorbeste de lucru manual! Ha ha!!! Ba, creiere arborescente ce sunteti, daca nu era lucrul manual vai de mama voastra! :)) N-aveti viata!

    RăspundețiȘtergere
  29. cum s-ar zice...ne certam ca la usa cortului:)) asta special pentru Copiator, no offence :D

    RăspundețiȘtergere
  30. Monoizi. Grupuri. Grupuri ciclice. Subgrupuri normale. Teorema fundamentala de izomorfism pentru grupuri. Subgrupuri ciclice. Relatii de congruenta. Grupuri de permutari. Inele. Subinele. Ideale. Morfisme de inele. Proprietatea de universalitate a inelului factor. Teorema fundamentala de izomorfism pentru inele. Inele de polinoame. Teorema impartirii cu rest. Radacini ale polinoamelor. Bezout. Criteriul integral. Criteriul comparatiei. Criteriul comparatiei la limita. Criteriul radacinii. Criteriul lui Leibniz. Raabe-Duhamel. Serii de puteri. Calculul razei de convergenta. Operatii cu serii de puteri. Derivarea si integrarea seriilor de puteri. Serii Taylor. Serii Maclaurin. Polinoame Taylor. Teorema Taylor. Ecuatia lui Laplace. Diferentiala. Calculul punctelor de extrem. Relatii binare. Relatii de ordine. Multimi ordonate. Latici. Algebre Boole. Inele booleene. Morfisme booleene. Filtre si ultrafiltre.

    RăspundețiȘtergere
  31. Flavia, hai ca te scot la o cafea dupa sesiune ca sa termini si tu de tocit. :))

    RăspundețiȘtergere
  32. Razvane, vad ca le ai si tu cu titlurile :)) Cat ai la algebra?

    RăspundețiȘtergere
  33. multumesc ofticatule. mai e putin si se termina sesiunea, deci nu mai ai mult de asteptat;) ne vedem la o cafea sa facem schimb de experienta

    RăspundețiȘtergere
  34. @mihai: Cel mai mic element diferit de 1 de ordin 30 din grupul (Z240, +).

    @ceilalti:
    "-Pai sa stie, fir-ar ai dracului!
    -Esti prost! reflecta Cocosila ingaduitor"

    RăspundețiȘtergere
  35. Oho! Esti bun! Felicitari! Sper ca nu ai copiat si ca nu te felicit degeaba!

    RăspundețiȘtergere
  36. haoleu, dar vad ca halta treaba naveti decat sa va masurati p****e in comentarii pe blog. asta da lucru manual in grup, mancavas :)

    RăspundețiȘtergere
  37. @Flavia: nu ma supar draga domnita, mie nu mie rusie de origine. sunt chiar mandru, mancatias!

    RăspundețiȘtergere
  38. Nope, n-am copiat, dar poate o sa-mi treaca.

    RăspundețiȘtergere
  39. Asa, ma trebuie sa le aratam fraierilor cum se trec examenele!

    RăspundețiȘtergere
  40. copiatorule, ce vrei tati sa ne mananci?

    RăspundețiȘtergere
  41. Satra e originea ta, copiatorule? Seful sefilor se lauda cumva cu prostia lui marita exponential?

    RăspundețiȘtergere
  42. tare as vrea, mancavas, sa va intalnesc pe toti, sa vedem daca mai aveti curajul sa o spuneti in fata. no sa aveti, va spun eu. va laudati ca ati invatat cu o seara inainte si sunteti mari invatati. luati la bani marunti unul nu stiti o iota din cursurile alea mancavas. cum am zis si mai sus, hai pe interval daca sunteti cu gura mare.

    Katar tume aven e tzahrensa, bokhale tchavensa.

    Bafto delo-delo!

    RăspundețiȘtergere
  43. Pai hai sa punem de-o intalnire, frate :))

    RăspundețiȘtergere
  44. Recunoastem ca suntem surprinse. Atat de existenta altor persoane carora le pasa, cat si de indignarea si devotamentul lor :))
    Asteptam comentariile voastre in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  45. Mai copiatorule, eu inteleg ca tu esti prost si nu reusesti sa inveti ceva nici in 10 ani, dar asta nu inseamna ca toti suntem ca tine. Daca am invatat intr-o noapte nu a fost pentru ca am fi noi genii in persoane, ci pentru ca materia nu a fost foarte grea. Intr-adevar nu poti toci. E prea mult. Daca ai cap sa intelegi, asta sepoate, daca nu ai cap... copiezi pentru ca altfel NU TRECI!

    RăspundețiȘtergere
  46. baaaa mihai esti nebun? eu 7 ore mai bine ma distrez decat sa invat prostii care nu ma ajuta in viata si care nu ma intereseaza!

    RăspundețiȘtergere
  47. Atunci ce p#*@ mea cauti ma la facultate?

    RăspundețiȘtergere
  48. Stefaneeeeee, pe tine te caut! Nu puteam sa-ti rezist =)) Hai noroc si invata acolo ca acu` vine sesiunea si te mananca cu fulgi cu tot :))

    RăspundețiȘtergere
  49. mai mihaita, ce note ai luat mancatias de esti asa ofticat? nu mai iesti premiantul clasei? trist, foarte trist. eu iti propun sa-ti faci seppuku.

    RăspundețiȘtergere
  50. Stiati ca ...cei care invata doar pentru examen au sansa sa uite 60-70% din informatiile invatate dupa trecerea acestuia?:))
    asta e doar asa, ca am maine examen la psiho :P

    RăspundețiȘtergere
  51. La arhitectura, algoritmi si programare am combinari de 6 luate cate 2 -(minus) 5. La algebra am aranjamente de 5 luate cate 1. Spor la calcule! Sper ca esti in stare, daca nu, copiaza!

    RăspundețiȘtergere
  52. Dana, esti fata silitoare, d`aia nu invat eu nimic.... ca sa nu uit :))

    RăspundețiȘtergere
  53. buna treaba la algebra, mancatias. imi dau eu seama cat ai invatat.

    RăspundețiȘtergere
  54. Afla ca nu am invatat deloc. Am luat 5-ul fara sa citesc macar o data.

    RăspundețiȘtergere
  55. Ba, Mihai, NU AI CU CINE! Nu vezi saracii cum fac? Se dau pe aici rotunzi ca sunt buni, ca tralala si iau si ei o parte din examene, dar nu le pot lua pe toate fiindca la unele nu te lasa sa misti. La mine la algebra i-a picat pe capete.

    RăspundețiȘtergere
  56. Eu am invatat o parte la algebra si am aflat dupa ca se da din altceva, asa ca am copiat la teorie. Asta e... fiecare trece cum poate.

    RăspundețiȘtergere
  57. Sunt de acord cu copiatul in urmatoarele conditii: daca profu e nasol si nu explica cum trebuie, daca materia e foarte nasoala, daca pur si simplu nu ai avut timp sa inveti la acea materie, pentru ca erau altele mai importante. Am uitat : toate astea ca sa scoti 5u, daca copiezi pt mai mult atunci se numeste nesimtire.Una e sa copiezi k sa treci, iar alta este sa copiezi pt o nota mare, k apoi sa te lauzi cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  58. Eu sunt de acord cu Ioan. Daca tot copiezi, copiaza de 5, nu de 10.

    RăspundețiȘtergere
  59. Sa mori tu? :)) Pai ce ma si dup`aia sa imi strigati ca nu sunt bun nici de copiat? =)) Eu vreau TOT! Daca se poate, de ce nu?

    RăspundețiȘtergere
  60. mai ofticatule, vezi sa nu-ti stea in gat. Nu-i bine sa fii lacom.

    RăspundețiȘtergere
  61. Ma, eu nu pot sa cred ca poate sa existe atata nesimtire intr-un singur om! Cum poti sa ai atata tupeu? Nu iti e rusine?

    RăspundețiȘtergere
  62. sincer, stefane? nu =))
    Ioan, nu imi sta in gat imi sta in P99a ;)

    RăspundețiȘtergere
  63. vezi sa nu iti stea un ciob de sticla acolo. :)). Ce urat vorbesti!

    RăspundețiȘtergere
  64. ioane, vad ca imi porti de grija. voi dezbateti problemele ambelor capete pe care le am. voi nu aveti viata! :))

    RăspundețiȘtergere
  65. Mancavas, eu va propun sa iesiti cu prietena la o ciorba, sa luati o gura de aer si sa va vedeti de ultimele examene. Stiti vorba aia... Cainele moare de drum lung si blogeri de grija altuia.

    RăspundețiȘtergere
  66. Eu propun sa faca rost mai intai de o prietena :))

    RăspundețiȘtergere
  67. Copiatorule, de-aia nu mai pot eu! De grija ta! Nu aveti limite!

    RăspundețiȘtergere
  68. avand in vedere ca ti-ai pierdut ziua ca sa-mi rapunzi mie... hai, taves bahtalo.

    RăspundețiȘtergere
  69. Ha ha ha erau 69 de comentarii... numarul meu preferat :x

    RăspundețiȘtergere
  70. cata frustrare!!!tipic romanilor.Faptul ca sunteti la mate-info nu va da dreptul sa nu stiti gramatica, macar din bun simt...na ca sunt si eu putin frustrat !!!ca deh...sunt roman

    RăspundețiȘtergere
  71. aaa...si revin sa devin putin ironic. Sa o luam in ordine
    primul pas: inveti sa scrii
    al doilea pas: inveti sa scrii corect


    Voi astia care aveti "capete nevide" (in incercarea voastra de scoate o figura de stil) si teoremele sunt prea usoare, sunt 2 volume de "gramatica limbii romane"...uitati-va peste ele sa nu va mai faceti de ras incercand sa concepeti reply-uri inteligente

    //best regards

    RăspundețiȘtergere
  72. In primul rand, draga Anonimule, "bun simt" inseamna un simt dezvoltat (vizual, tactil, olfactiv, auditiv sau gustativ). "Bun-simt" este ceea ce trebuia tu sa scrii. Si in al doilea rand, daca te mandresti atat cu limba romana, de ce folosesti cuvinte din engleza?

    RăspundețiȘtergere
  73. las' ca din anu 2 vedeti ca o sa copiati toti!

    RăspundețiȘtergere
  74. ce e cu atata scandal pe tema asta? eu m-am dus si am dat examen in locul unui prieten.
    si asta e
    prietenul la nevoie se cunoaste
    dak profii sunt fraieri si nu se prind! >:) mwahahaaa. el unde stie, eu unde stiu, si uite asa se trece ;)
    hai bafta la examene

    RăspundețiȘtergere
  75. dar de ce nu controleaza nimeni? eu sunt chiar curios! Anonim, tu esti din FMI?

    RăspundețiȘtergere
  76. evident ca despre FMI e vorba
    nu se controleaza...ca asa merge treaba ;)
    hai ca ti-am dat idei asa-i?

    RăspundețiȘtergere
  77. Ma, eu chiar l-am intrebat pe unul dintre profesori de ce nu ma controleaza si mi-a zis ca ma stie.... Inteleg ca pe mine ma stia, ca doar vb cu el de fiecare data la curs, dar sunt curios de unde ii stia pe ceilalti!?

    RăspundețiȘtergere
  78. Pai si tu, din FMI te-ai dus in locul cui? Tot al cuiva din FMI? Nu e logic pentru ca practic iti face concurenta, stii?

    RăspundețiȘtergere
  79. stai fratele meu ca sunt din ani diferiti :))

    RăspundețiȘtergere
  80. anonim e din 3 iar prietenul din 1(daca nu ma insel)

    RăspundețiȘtergere
  81. ba, iar incepeti cu caterinca? acum ati terminat cu copiatul si o luati cu trimisul altora la examen. Numai sa va enervez si mai tare, aflati ca am trimis si eu pe altcineva :))

    RăspundețiȘtergere
  82. Eu nu mai suport asa ceva!!!! Nu mai tolerez! Gata! O sa merg la decan in audienta si ii zic sa faca un consiliu cu profesorii si sa ii puna sa controleze toti studentii la buletine! NU SE MAI POATE! Ce-i bataia asta de joc?

    RăspundețiȘtergere
  83. auzi ba, sa-i zici sa ne controleze si la ooo

    RăspundețiȘtergere
  84. La tine nu se stie daca are ce sa controleze.

    RăspundețiȘtergere
  85. Vrei sa cauti tu prima ca sa vezi daca are sau nu ce sa gaseasca?

    RăspundețiȘtergere
  86. Baaaaa, marlane! Ciocu`mic!

    RăspundețiȘtergere
  87. Sper ca nu de mine este vorba.

    RăspundețiȘtergere
  88. Ba de tine, ba! Las` ca vezi tu!

    RăspundețiȘtergere
  89. Ba, Stefane, esti nesimtit, sa mor eu!

    RăspundețiȘtergere
  90. Ofticatule, ar trebui sa te bucuri o sa fie sansa ta sa ne arati daca poti si singur. Am vazut ca in grup te descurci.

    RăspundețiȘtergere
  91. Cei care copiaza nu sunt decat niste frustrati ce nu-si pot intrece propria conditie.Daca nu stii sa te opresti, nu te mai saturi, vrei totul pentru tine indiferent cum o faci si motivezi asta spunand ca nu vrei sa se creada ca nu esti in stare sa o faci bine,ca "ca la carte",atunci bucuria ta cea mare e ca ai facut un cacat pana la capat.Te mandresti cu asta,nu??.Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  92. Dar toti facem cate un cacat pana la capat.

    RăspundețiȘtergere
  93. dar la unii e mai dureros ca la altii:)))

    RăspundețiȘtergere
  94. Pana la urma le place :))

    RăspundețiȘtergere
  95. Nu va mai stresati . Eu nu am copiat si nu imi pasa sincer cine a facut-o. @@@Stefan : nu te mai enerva degeaba , parca ieri ai venit in Romania . De ce inca te mira ce vezi in jur ? Fiecare cu durerea lui . Ar trebui sa-ti para rau pentru ei, nu sa vrei sa-i pui la respect ..

    RăspundețiȘtergere
  96. Nu ma mira, ma revolta! Nu am de ce sa accept ceva ce nu imi convine, mai ales cand stiu ca pot sa fac ceva in sensul asta. Tocmai de asta in Romania nu se face CEVA! Pentru ca cei multi si prosti nu stiu ca au o putere mai mare decat cei putini si bogati.

    RăspundețiȘtergere
  97. e un mod de a privi lucrurile .. eu personal , atata timp cat nu ma afecteaza intr-un mod direct , nu ma deranjeaza . Am renuntat sa incerc sa indrept niste lucruri de care in primul rand nu trebuia sa ma ocup eu si in al doilea rand sunt aproape ireparabile . Dezvoltarea unei tari prin mentalitate vine odata cu standard de viata ridicat + perioada de acomodare de cateva generatii , asa ca poti sa stai linistit .. nu o sa aiba loc prea curand o schimbare de bun simt in Romania. Stiu ca nu gandesc in perspectiva in ceea ce priveste copii copiilor nostri dar na, poate sunt mai egoist.. Si doar ca sa stii , omul cinstit si muncitor intotdeauna va fi luat de prost asa ca personal pt binele tau eu zic sa incerci sa te focalizezi pe ce poti face bine tu , nu pe ce rau poti sa indrepti.. scuzati semi-discursul .

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!