duminică, 15 februarie 2009

Punct si de la capat...


Vacanta a trecut...ca intotdeauna mult mai repede decat ne-am fi dorit. Incepe un nou semestru si trebuie sa o luam de la capat.
Noi ne-am facut cateva "new semester resolutions":
- sa invatam din timp, pentru ca sesiunea e mult prea stresanta, iar cafeaua creste tensiunea :)) (dar asta spunem de fiecare data...nu-i asa?)
-sa ne distram mai mult (sunt atatea cluburi in care sa dansam!)
-sa citim mai mult
-sa petrecem mai mult timp prin muzee, teatre, opereta...etc
-sa fim mai bune, sa iubim mai mult, sa iertam mai mult
Cam atat...daca ne mai vin idei, le adaugam pe parcurs:)
Va uram un semestru plin de momente distractive, in care sa invatati, sa va distrati si sa traiti mai mult decat ati facut-o pana acum!
Tu ce rezolutii ai pentru semestrul acesta?

14 comentarii:

  1. Eu vreau sa merg la olimpiada la matematica. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu vreau sa beau, sa fumez si sa f**.

    RăspundețiȘtergere
  3. mult succes! eu vreau sa invat programare paralela

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu! ia sa treci pe la mine sa stam de vorba.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ razvan ce mai buna rezolutie

    programare paralelă, avem ce o să vorbim.

    Eu îmi propun să învaţ din timp, să mai dorm şi eu nopţile în sesiune.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu imi propun sa am o zi libera in fiecare saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu conteaza cum se numeste, dar sa fie timp numai pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu voiam sa alerg in parc, dar cu vremea de afara cred ca mai astept.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma straduiesc, sa imi iasa mai bine ceea ce vreau sa fac si sa ma apuc de ceea ce conteaza cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  10. eu vreau sa invat din timp:P

    RăspundețiȘtergere
  11. eu vreau sa ma contacteze una din domnisoarele "fmiadevarate", ca sa fiu in ton cu discutia. vorbesc serios, dati-mi un pm pe seria13.wetpaint.com. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. fireatmyself - varu, tu si toti ceilalti interesati ne puteti scrie pe adresa: academiei.nr14@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!