sâmbătă, 7 februarie 2009

Ce o sa facem cu vacanta?

Suntem sigure ca multi dintre voi sunteti pasionati de jocurile pe calculator, dar cati va mai aduceti aminte de "stramosii" lor?
Am gasit de curand acest torrent pe care nu puteam sa il lasam neobservat. El contine 758 de jocuri si un emulator (VirtualNES) cu ajutorul caruia le puteti deschide.
Stim ca sunteti pasionati de noua tehnologie, asa cum afirmu Ionescu Mihai si Ioan in dezbaterile anterioare, dar va invitam la o adevarata calatorie in timp(speram sa fie mai interesanta decat cursurile de matematica). Aceste jocuri va vor aminti de copilarie si de zilele in care va jucati de dimineata pana seara pe televizor.
Va dam si un pont: "S"=SAVE si "L"=LOAD. Asa veti avea mai multe vieti.

Unii oameni spun ca jocurile pe calculator le dau posibilitatea de a face lucruri pe care in viata de zi cu zi nu au curaj sa le faca. Nu stim cati dintre voi va doriti sa impuscati rate in realitate, dar ne-ar placea sa ne spuneti parerea voastra in legatura cu nevoia de a ne juca. Credeti ca este o alternativa vietii sau ca este doar o modalitate de relaxare? Considerati "pierdut" timpul in care va jucati pe calculator? Va invitam la o noua dezbatere si va uram o vacanta in care sa faceti cel putin o nebunie pe care vrem sa ne-o povestiti!

P.S. Daca nu va descurcati cu deschiderea jocurilor, spuneti-ne si va vom ajuta.

21 de comentarii:

  1. Mwaaaaa! De cand nu am mai jucat asa ceva! Nu imi vine sa cred ca mai exista jocurile alea! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar calatorie in timp :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mai mult ma supar cand ma joc! Imi fac niste nervi! Mai ales cand pierd!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai normal, ca doar nu o sa te superi cand castigi. :)) Hai ca esti simpatica!

    RăspundețiȘtergere
  5. hai, ca d-astia ma jucam si eu cand eram mic :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca e un adevarat viciu... Nu poti inlocui viata cu jocul si cei care petrec zilele jucandu-se ar trebui sa isi puna intrebarea: "De ce?".

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti prea dramatica. Eu ma joc sa ma relaxez. Si sunt foarte pasionat de grafica.

    RăspundețiȘtergere
  8. poate ne fericeste cineva si scrie un emulator pentru HTC sau pentru iPhone. ar fi devis... mancatias :)

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.zdziarski.com/projects/nesapp/
    Asta este pentru iPhone. Enjoy! ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. baaaai, nu pot sa cred :)) ce tare!

    RăspundețiȘtergere
  11. credeam ca cine stie ce mare lucru este aici... cu jocuri din astea, ma? =)) pe vremea lu` mamaie se mai juca lumea asa

    RăspundețiȘtergere
  12. @claparu: si ce iti spune tie expresia "calatorie in timp". Este jucatul pe televizor...sigur ai citit bine da?

    RăspundețiȘtergere
  13. am citit ca e ceva interesant. doar atat puteti? ce e asta? macar tineti-ne la curent cu ce e nou, nu cu vechiturile astea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Bai, clapare, daca nu iti convine, nu le lua! Nu te obliga nimeni sa intri aici. Mie chiar imi plac fetele astea si ce scriu ele. In plus, chiar m-au ajutat. Le-am scris, mi-au raspuns, m-au sustinut. Nu pot decat sa le multumesc, asa ca nu te mai lua de ele, ca o sa ai de a face cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, ba! Am vazut ce te-au ajutat! F***-te, de prost ce esti! Turnatorule!

    RăspundețiȘtergere
  16. Credeam ca doar eu sunt impotriva astuia. Clapare, imi pare bine ca existi! :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Dacă e timp pe care alegi să-l pierzi, nu e pierdut.
    Şi totuşi....ŞAPTE SUTE CINCIZECI ŞI OPT de jocuri cu raţe? Începe să sune a timp pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  18. unde ai auzit, razvane, ca sunt toate cu rate? :))

    RăspundețiȘtergere
  19. :))) 758 de jocuri cu ratze :)))))

    RăspundețiȘtergere
  20. Si eu am avut NES :)si aveam doar 2 jocuri(pe langa mario si tetris )
    Little Nemo -the Dream Master si Megaman 6
    eu le joc pe http://nintendo8.com/

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!