miercuri, 4 februarie 2009

Despre carti...


Ne-am gandit sa destindem putin atmosfera si sa schimbam radical subiectul discutiei. Ne intrebam daca niste studenti la matematica - informatica citesc. Ne referim la carti care nu contin cuvinte ca algebre boole, grupuri, izomorfisme, serii. Si daca o fac, e o pura intamplare.
Asadar, voi cititi? Credeti ca in ziua de astazi studentii mai au timp/chef/ce sa citeasca? Aveti carti, autori preferati? Care e ultima carte pe care ati citit-o?
Asteptam raspunsurile voastre, alaturi de recomandari, poezii, proza proprie si tot ce va mai trece prin cap. Legat de subiect, evident.


P.S. DA, noi citim;)!

50 de comentarii:

  1. Da, noi citim cand avem timp. De exemplu eu am citit si recitit seria Winnetou de Karl May. Ultima carte citita(nelegat de informatica :P)a fost Ultimul Mohican de James Fenimore Cooper.(In vacanta de vara)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu citesc multa literatura fantasy si sf. Ultima carte citita este "Domnilor copii" de Daniel Pennac. Acum citesc Paulo Coelho, "Jurnalul unui mag".
    Evident, am citit si recitit (si as mai face-o) seria LOTR a lui Tolkien, si Wheel of Time a lui Robert Jordan ...dar am citit doar primele 3 vol de acolo, cele traduse si in Romania.
    Si citesc Terry Pratchett...e genial! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa, si inca ceva
    cred ca razvan ar fi un scriitor bun :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu citesc putina literatura fantasy, dar Dana m-a facut sa vreau sa citesc mai multa. De obicei, citesc literatura clasica. Ultimul roman pe care l-am rasfoit a fost "Anna Karenina" de Lev Tolstoy. Sunt fan al colectiei "100 de carti pe care trebuie sa le ai" de la Adevarul. Eu nu am o carte preferata, dar am doua personaje preferate: Zorba Grecul pentru ca traieste in mine si Cantareata Cheala pentru ca nu exista.
    Abia astept sa se termine sesiunea pentru ca in vacanta vreau sa il citesc pe Sergiu Ioanicescu - fostul meu profesor de Limba si Literatura Romana. In viata de zi cu zi, el este emitatorul meu preferat si am mari asteptari de la cartile pe care le-a publicat.

    RăspundețiȘtergere
  5. FMI-Adevarat(e), trebuie sa va amintiti ca exista o legatura foarte mare intre stiinte si literatura, altfel nu am fi gasit "Teoria Relativitatii" in poeziile lui Eminescu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai, frate, ma luati cu carti? Eu nu am timp de prostii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu citesc mai mult carti tehnice. Cred ca ma ajuta sa imi dezvolt modul de gandire. Imi place si literatura stiintifica si ultima carte pe care am citit-o este "Scurta istorie a timpului" de Hawking. Omul asta nu e genial, e un geniu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu ii citesc si pe colegii mei de facultate:
    Costi: http://costinstanblog.blogspot.com
    Andrei: http://memimpikan.wordpress.com
    Razvan: http://eubatcampii.wordpress.com
    Oana: http://dumitruoana.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu merg sa ma arunc pe geam!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu cred ca vreau sa citesc "Data Structures" de I Tomescu! Stiti cat e de tare? E cartea mea preferata! As reciti-o oricand!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu în general citesc foarte mult SF dar admit şi un Stephen King din când în când (iubesc operele lui, un adevarat guru al horror-ului).

    Şi în domeniul cărţilor tehnice, ca autor merge şi Michio Kaku asta fiind o recomandare pentru Ştefan.Merită îţi garantez.

    (hopa! sunt citit!)

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu momentan citesc o carte numita "Carte de logica". Si imi place atat de mult incat cred ca o sa tot citesc la ea toata noaptea. Si sa nu credeti ca o citesc de nevoie , o citesc din placere bineinteles. Asa ca daca vreti o carte care sa va starneasca emotii de nebanuit, sa va tulbure si in acelasi timp sa va captiveze, cititi orice altceva.

    RăspundețiȘtergere
  13. ieri tocmai am terminat o carte. se numea "Aventurile lui Habar N-am"

    RăspundețiȘtergere
  14. Costi, logic ca esti citit! Esti printre autorii mei preferati! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mihai, si eu citesc cartea asta acum. Este foarte interesanta. :)) Chiar imi place. Este logica.

    RăspundețiȘtergere
  16. Adriana, daca ti se pare logica atunci trebuie neaparat sa ma meditezi la mate

    RăspundețiȘtergere
  17. Mihai, ai citit prefata? Pe mine m-a facut sa vreau sa o citesc pe toata :D Abia astept sa vad cum se face calculul cu predicate! Sunt asa curioasa! Nu-i asa ca si tie ti-ar placea sa vezi cum se termina o carte pur stiintifica? Stiu ca este dificil, inteleg, dar nu ar fi interesant sa urmaresti sirul gandirii logice pana la capat? :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Adriana,
    Eh da tie iti place mate, si stiu ca iti plac la nebunie absolut toate cartile stiintifice. Eu vreau sa ma entuziasmez cu gandul ca azi dim voi da examenul la logica dar nu reusesc. Din nou zic, cred ca va trebui sa ma inveti ca sa inceapa sa-mi placa matematica. Altfel voi ramane un neentuziast incurabil la auzul cuvintelor deja melodice pentru tine: predicate,algebre etc

    RăspundețiȘtergere
  19. I feel for you, Mihai
    Si eu cica invat, nici nu am ajuns la calculul prop, sa nu mai zic k din restul nu stiu mai nimic
    mult prea vag sa insemne 5;)
    pe mn ma entuziasmeaza un gand totusi: k maine e ult examen!
    PS eu si adriana suntem roomates!

    RăspundețiȘtergere
  20. E usor. Daca nu vrei, nu invata. Te inteleg perfect! Dar te-ai gandit cum va fi daca nu iei examenul? O sa iti placa sa fii in situatia asta?

    RăspundețiȘtergere
  21. Daaaana, pune mana si invata!

    RăspundețiȘtergere
  22. :)))))) numai daca vii si tu!

    RăspundețiȘtergere
  23. Dar vrei sa iei mai mult decat stim noi cine? Daca da, treci la masa ca vin si te bat cu furtunul de la baie! Nu conteaza ca nu avem unul... :">

    RăspundețiȘtergere
  24. gata sa traiti! va anunt knd am terminat filtrele
    mie mi-e frica de furtunul inexistent din baie :-S
    si voua v=ar fi daca ati cunoaste-o! :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Va bateti cu furtunul de la baie?

    RăspundețiȘtergere
  26. Inca nu avem furtun, ne batem cu dusul :))

    RăspundețiȘtergere
  27. dar facem rost pana la urm sesiune:P

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu vreau sa facem un bici si sa ne batem cu el :))

    RăspundețiȘtergere
  29. Cu dusul ? ntz , nu merge asa. Maine la fac cheta pentru ca sa cumparam un furtun.

    RăspundețiȘtergere
  30. Noi abia asteptam ca dusul s-a cam stricat. :))

    RăspundețiȘtergere
  31. (-_-) (O_-) (O_o) (O_O)!!!!!
    oh my!

    Se pare că nu e lung drumul de la logică la bătăi cu furtunul de la duş.Şi eu ziceam că nu e.

    RăspundețiȘtergere
  32. Nu e lung, e logic! Costi, nu-i asa ca ai vrea sa fii si tu batut cu dusul pentru ca nu inveti? :))

    RăspundețiȘtergere
  33. Vreau sa ma bateti pe mine cu biciul!

    RăspundețiȘtergere
  34. :)) eu am luat si fara batai cu dusul :P. dar suna bine ideea , mai ales daca e Adriana cea care da :))

    RăspundețiȘtergere
  35. Pe tine, Ioan, te bat cu paru` :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Revenind la subiect, eu o sa il citesc la noapte pe George Georgescu. Nici nu aveti idee cat e de logic! Vi-l recomand si voua! Have fun!

    RăspundețiȘtergere
  37. Ai dreptate , la inceput ti se pare o mare prostie, dar apoi te indragostesti de stilul pe care il are cand explica....mai ales cand dai de o pagina plina de hieroglife grecesti :)). Oricum e o experienta care merita traita!!! si experienta e completa cand mergi si la un examen din aceeasi opera :P

    RăspundețiȘtergere
  38. Ba, Stefane, tu ai luat 10, normal ca pt tine e frumos. Eu abia am luat 5.. logica ma-sii de treaba! Dar am trecut!

    RăspundețiȘtergere
  39. Eu citesc blogul asta. Se pune? :))

    RăspundețiȘtergere
  40. Pai toti cred ca il citim. Ba, dar stie cineva cine l-a facut?

    RăspundețiȘtergere
  41. Habar n-am, dar eu le multumesc pt ca m-au ajutat :D

    RăspundețiȘtergere
  42. Nu-mi aminti... Halal ajutor! A trebuit sa invat pentru analiza si tot n-am trecut din cauza ta. Nesimtit ai fost, ba Stefane!

    RăspundețiȘtergere
  43. Eu acum citesc demonstratia teoremei lui Lagrange. Este sublima :))

    RăspundețiȘtergere
  44. Da, da, da, vacantaaaaaaaaaaaaa!

    Cu riscul sa aduc toata treaba inapoi spre cladirea de care putem fugi in sfarsit:
    URMEAZA: In ciclul de "Intalniri culturale la Facultatea de Matematica si Informatica", Luni, 16.02.2009, la ora 20:00, in sala 1, poetul Ioan Es. Pop va citi din poemele sale.

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!