duminică, 29 martie 2009

Tu ai stins lumina?


Ziua de ieri a fost o zi benefica pentru Pamant. Sau asa ne place sa credem. Timp de o zi, oamenii din lumea intreaga au stins luminile pentru o ora, un gest simbolic de protectie a naturii.
In Bucuresti a fost si concert Sistem Unplugged, iar voluntarii Earth Hour au format cifra 60 cu ajutorul lumanarilor.
Noi te intrebam...tu ai stins lumina? Ai scos aparatura nefolositoare din priza? Sau ai fost asemenea vorbei care a circulat pe internet..."pentru fiecare bec pe care tu il stingi, eu aprind 10". Multi oameni au fost sceptici in privinta acestui gest. Desigur, pentru a avea impact, ar trebui zilnic sa stingem lumina.
Noi am stins lumina...si am petrecut in oras, alaturi de ceilalti eco-bucuresteni. Si in afara de frigider...am scos totul din priza, pentru mai bine de o ora:)
Stim ca a fost meciul cu Serbia, dar avand in vedere deznodamantul, putea la fel de bine sa nu fie urmarit de nici un roman. Nu uitati insa...noi am dat 3 goluri, ei doar 2 :))
Speram ca ai fost responsabil si ai urmat indemnul de a lasa Bucurestiul sa respire aer curat:)

P.S. Au inflorit ciresii! Sa aveti o primavara frumoasa in continuare...si plina de parfum:))

45 de comentarii:

  1. Da' ce, Bucureștiul mi-a dat mie aer curat? M-am uitat la meci, mai bine mă uitam cu TV-ul stins. Prea las calculatorul și TV-ul deschis toată ziua, tre să lucrez mult la asta și merit să fiu tras de urechi, în rest n-am remușcări pt ieri. Vorba cuiva, stingi lumina dar îți pui telefonul și aparatul foto în priză în prealabil ca să faci poze cu bezna...și în cele din urmă consumi mai mult decât dacă nu făceai nimic.

    P.S. Cireși, yay!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am stins becul pentru ca mi se pare o prostie. Degeaba stingi becul o ora daca nu intelegi mesajul acestui gest. Eu am priceput ca trebuie sa fim responsabili in ceea ce priveste consumul resurselor. Nu inteleg cum se face aer curat daca stingi lumina.

    Indiferent de scor mi se pare stupid sa spuneti ca meciul "putea la fel de bine nu fie urmarit de nici un roman". A fost in primul rand un spectacol.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu m-am uitat la meeeciii, pe plasma meaa maaaare si consumatoare de curent :))
    :D dar am stins lumina, da?:P

    RăspundețiȘtergere
  4. am stat la laptop...cu becul stins :D

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu am stins lumina, impreuna cu ai mei
    e o campanie care urmareste constientizarea impasului in care se afla Pamantul, nu de a contracara efectele a zeci de ani de poluare. Se incepe din pasi mici

    p.s.cismigiul e tare frumos acum...hai la plimbare :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Stefane, am un caine pt tine.

    RăspundețiȘtergere
  7. te am deja pe tine, nu imi mai trebuie altul...

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum te crezi Naomi? :)) Sa stii ca eu nu am inclinatii d-astea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ma cred Naomi si nu am nici inclinatii spre zoofilism, deci poti sa pastrezi centura de castitate.

    RăspundețiȘtergere
  10. As pastra-o daca as mai avea-o. Daca o pastrez pe a ta, e bine?

    RăspundețiȘtergere
  11. poti sa imi iei organul cu totul.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu, nu trebuie sa iti pierzi sperantele, poate o sa il folosesti intr-o zi...

    RăspundețiȘtergere
  13. ati distrus frumusetea ciresilor cand ati inceput sa o dati in barci cu homosexualitatea voastra

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu va mai potoleste nimeni... chiar ca... ati stricat farmecul articolului...

    RăspundețiȘtergere
  15. Costin, putem sa discutam si despre homosexualitatea ta daca vrei, dar iti repet ca nu am inclinatii... te descurci cu Stefan.
    Mihai, o invit pe doamna mama ta sa ma potoleasca.

    RăspundețiȘtergere
  16. S-a pierdut subiectul initial al discutiei.Nu faceti altceva decat sa bateti campii. Discutiile dintre ofticatul si Stefan nu isi au locul aici.

    RăspundețiȘtergere
  17. @ofticatule, chestia e ca nici eu nu am inclinatii de genul asta, era un fitil.

    @Ioan: hai ma ca nu-s chiar asa de rele discutiile, uneori ei sunt sarea si piperul unui articol(in speranta in care astia doi glumesc, asa cum a facut si eu cu comentariul de mai sus).Uneori chiar sunt un fel de Beavis and Butthead al acestui blog.
    Rock on guys!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ioan, din punctul meu de vedere ar trebui sa fii mai flexibil. Fiecare are dreptul sa faca ce il duce capul. Inteleg faptul ca tu nu iesi niciodata din "randul lumii", dar nu cred ca ar trebui sa ii critici pe cei care fac asta.
    Costi, ofticatul nu are cum sa fie nici sare, nici piper. El e ca zaharul din prajitura.

    RăspundețiȘtergere
  19. ba, stefane, mai lasati-o-n colo de treaba! fetele astea se chinuie sa faca ceva frumos si voi va bagati picioarele... nu e frumos ce faceti!

    RăspundețiȘtergere
  20. De data asta chiar nu a fost vina mea! Nu inteleg ce aveti cu mine. Eu am scris un comentariu despre subiectul articolului si ofticatul s-a luat de mine.

    RăspundețiȘtergere
  21. Spune-ma lu` ma-ta ca sa ma pedepseasca. Nu vrei sa trec la colt cu mainile sus?

    RăspundețiȘtergere
  22. ofticatule, iarta-ma, dar esti chiar nesimtit.

    RăspundețiȘtergere
  23. Te-a pedepsit destul natura, ofticatule. Ti-a dat un creier mic cat furnica.
    Nu-mi spune ca ti se plictiseste neuronul!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Mihai: vezi-ti de treaba, nu am nimic cu tine. Incearca sa nu ma enervezi.

    @Stefan: Mie mi-a dat un creier mic, tie ti-a lasat "instrumentul" de intrare-iesire stricat. E normal sa se plictiseasca neuronul meu. Pana acum se mai juca cu al tau, dar de cand ti-a murit... nu mai are cu cine.

    RăspundețiȘtergere
  25. Hai ca ofticatu a avut niste replici chiar creative dar si la stefan come-back-urile au fost sublime
    Pana acu e remiza 1-1 la pauza hai cu repriza a 2 - a :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Acest topic si-a atins scopul in 17% din comentarii.Restul este "fiecare cum l-a dus capul".Inteleg sa se mai strecoare si un comentariu mai lpsit de esenta, dar cand in 83% din comentarii este vorba de disensiunile dintre ofticat si stefan, acest topic si-a pierdut scopul.Fetelor din stuff, felicitari, dar trebuie sa intreb: se merita sa mai lansati astfel de topic-uri? de ce nu faceti un topic intitulat "Stefan si Ofticatu"?, dupa cum vedeti, ei monopolizeaza discutiile neconstructiv, sa spuna tot acolo, ca sa nu mai spuna aici :)).Noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  27. Ioan, in primul rand, verbul "a merita" nu are forma reflexiva(adica "se merita" e incorect). In al doilea rand, care este aportul tau in cele 17% dintre comentariile care au facut ca acest articol sa "isi atinga scopul"?

    Nu am stins lumina pt ca eram intr-un local si nu am avut acces la intrerupator. In plus, nu era tocmai timpul sa ma joc de-a "Denis pericol public".

    RăspundețiȘtergere
  28. Elena, am raspuns la intrebare: am stat la laptop cu becul stins. Nu inteleg, daca nu ai facut nimic, erai in local,raspunzi l a intrebare: eram in local si nu am putut stinge lumina.Daca nu poti raspunde la intrebare, atunci taci din gura, nu ti se pare corect?. "se merita" este incorect? dar ce spui de "misto" si "naspa", care erau incorecte acum 5-6 ani? Se foloseste in vorbirea curenta de catre multi. O sa fie legalizat. :P.Multumesc ca ma corectezi, doar Adriana mai facea asta.....

    RăspundețiȘtergere
  29. Dacă ne-am lua după Ioan, ar trebui să fim nişte automatoni care postează numai despre acel topic.
    Şi unde mai e farmecul?

    @Stefan, ce ai vrut să zici cu zaharul din prăjitură? Sper că nu aşa îl alinţi-"zăhărel din prăjiturică"(No offense Stefan, vroiam să-i arât lui Ioan, ca asta nu e un nenorocit de forum, aici nu sunt reguli)
    «sarcasm»(uppss am zis "nenorocit", aoleu o să-mi iau ban!)«/sarcasm»

    On topic: Nu mai consumaţi zahar de import că e făcut în fabrici, iar fabricile consumă curent electric!

    «Comentariul ăsta a conţinut 80% pamflet, restul a fost un Costin care a tras pe nas zahar de import.»

    RăspundețiȘtergere
  30. "zaharel din prajiturica"? =))

    RăspundețiȘtergere
  31. voi copiati sarea din bucate...

    RăspundețiȘtergere
  32. Uite, Mihai ma intelege!

    RăspundețiȘtergere
  33. In realitate voiai sa spui ca sunt ft dulce, nu? =))

    RăspundețiȘtergere
  34. Cum te prinzi tu de toate... Daca as putea, te-as manca de viu ca pe prajituri.

    RăspundețiȘtergere
  35. Ei,Stefan, daca nu poti sa ma mesteci poti sa ma sugi.

    RăspundețiȘtergere
  36. ok. cum spui tu, Costin. :P. Zaharul e cancerigen, datorita substantelor intrebuintate la albirea lui. Recomand miere :D.

    RăspundețiȘtergere
  37. Suntem de acord cu Costin...Ioan, fiecare spune ce vrea, daca e on topic...cu atat mai bine
    Noi ii salutam pe cei doi baieti care ne amuza zilnic si ii mai asteptam pe la noi :))

    RăspundețiȘtergere
  38. Mi-e ca ma otravesc. Esti prea veninos, ai grija sa nu te musti de limba ca nu se stie...

    RăspundețiȘtergere
  39. va salut si eu fetele. poate iesim la o cafea. ;)

    Stefane, stai calm are cine sa ma muste de limba... daca intelegi ce vreau sa spun.

    RăspundețiȘtergere
  40. "Ei,Stefan, daca nu poti sa ma mesteci poti sa ma sugi."

    =)) asta nu are cum să nu te amuze!

    RăspundețiȘtergere
  41. asa este :))
    Ioan, spune, nu este amuzant?:))

    RăspundețiȘtergere
  42. este, dar eu nu vad legatura dintre asta si alea 60 de minute. :P. dar, poate aveti dreptate, am luat prea in serios totul.

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!