marți, 31 martie 2009

Azi noapte...


Tu ce ai mai visat?
E fascinant cum noapte de noapte traim vieti paralele ... aventuri minunate sau .. din contra, terifiante. Din pacate, ne amintim doar o mica parte din ele, sau chiar deloc.
Asa ca vrem sa va intrebam ce ati visat ultima oara? Care e cel mai traznit vis al vostru? Credeti in simbolurile viselor ... sau in cele premonitorii?
Credeti ca visele sunt o poarta spre o lume celesta, unde ne intalnim cu spirite evoluate? Un dar minunat unde putem invata o multime de lucruri noi? Sau sunt doar inventii ale mintii noastre, in timp ce proceseaza, analizeaza, sterge si indosariaza?
Ai visat acelasi vis de doua ori? ...si intrebarile pot continua:)
Asadar...asteptam nerabdatoare raspunsurile voastre.

38 de comentarii:

  1. eu visez ca zbor..e o senzatie minunata :)
    cred ca este o alta lume cea in care intram noaptea :)
    chiar este fascinant :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am vise :((. De cativa ani nu imi amintesc nimic din ce visez. Nici nu imi aduc aminte sa fi visat ceva. E ciudat...

    RăspundețiȘtergere
  3. Maica-mea si-a luat o carte care se cheama "10000 de vise interpretate". Practic, tot ce ar putea sa viseze cineva, e in cartea aia.
    Eu cred mult in faptul ca tot ce visam este produs al dorintelor si fricii noastre. Ioan, poate de asta nu visezi nimic.
    Flavia, si eu visam ca zbor cand eram mic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu il visez pe Stefan cu o punga pe fata, legat de pat si batut cu biciul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ofticatule, e o frica sau o dorinta? =))

    RăspundețiȘtergere
  6. imi e frica sa nu fie o dorinta =))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ofticatule, sa vezi cum te visez spanzurat de balconul Universitatii si batut cu lanturile pt cauciucuri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Azi treceam prin parcul Herastrau, pe la 7:50 PM, era de vis, putina lumina, pasarile cantau, era o simfonie a naturii, un vis trait la intensitate maxima.Recomand o mica plimbare prin orice parc la orele astea asa mai putin intunecate.

    Cat despre vise, eu de la un timp am inceput sa visez niste chestii destul de interesante. Ultimul vis a fost depsre o padure de gheata, o padure cu copacii de gheata, dar nu stiu de ce se auzea un sunet in acea padure, destul de ciudat, nu-l pot descrie. Atmosfera era rece, nu stiu dar o simteam.

    daca o sa visez ceva in noaptea asta o sa va zic

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai dreptate Mihai, cred ca este legat de dorinte....5-6 nopti am visat , dar nu va spun ce :P.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ioan, ai grija cu fitilele...

    RăspundețiȘtergere
  11. Acum vreo săptămână am visat...o chestie din care nu mai țin minte prea mult legat de acțiune, probabil era ceva destul de suprarealist, dar conținea chestiile următoare: metrou, discutii la telefon, programarea mobilelor, ziua unei colege, mașini furate. Mi se pare că era vorba să-mi hăcuiesc sistemul de operare al mobilului ca să pot intra la metrou și să ajung la timp la ziua de naștere a respectivei.

    A, și am mai visat limite, coordonate polare și profesori care urlă la mine ceva cu endomorfisme, cred că visele cu profi de mate care-mi spun că sunt prost sunt o temă frecventă la mine. Acum mă duc să visez blogul ăsta fără AdSense. Noapte bună, lume!

    RăspundețiȘtergere
  12. Am visat numai Vita de vie- Alunga tacerea(interpretarea mintala, vizuala a melodiei). Cineva sigur trebuie sa asculte melodia asta(ma refer la o fata al carei nume incepe cu A).

    RăspundețiȘtergere
  13. declaratii de dragoste ioan?:))

    RăspundețiȘtergere
  14. "Aduna-ti otrava Si incearca sa o bei"? saraca fata. daca ii doresti asa ceva, e clar =))

    RăspundețiȘtergere
  15. recomand Seal - Kiss From a Rose e mai profunda

    RăspundețiȘtergere
  16. Are nevoie de asta.Trebuie sa scape de otrava din ea.....

    RăspundețiȘtergere
  17. I-as mai da sa asculte si "Un om c-o chitara":).Rectific. Am visat 2 fete :)). Cealalta e colega de grupa. :P

    RăspundețiȘtergere
  18. si nu incepe cu A.(Asta da fitil?:)))

    RăspundețiȘtergere
  19. sa scape de otrava din ea...ba ce declaratie

    RăspundețiȘtergere
  20. :)) e foarte amuzant
    si mie imi place vdv :D
    basul si cu toba maaareee!

    RăspundețiȘtergere
  21. Viţa de vie - Gânduri

    cui nu-i place Viţa de vie?

    RăspundețiȘtergere
  22. acum si mie. :D. Nu credeam ca dintr-o formatie rock romaneasca poate iesi ceva bun. M-am inselat. A fost deajuns sa primesc de la cineva o melodie de-a lor, ca sa ma determine sa scot albumul. :P

    RăspundețiȘtergere
  23. @costin, ai fi surprins, dar unora chiar nu le place c canta
    cat despre melodia preferata...i'd go with "visare". Nu am intalnit in nici o melodie, straina sau romaneasca, niste versuri atat de frumoase 8-> :)
    fara sa amintesc de praf de stele, zale de matase...si intreg albumul Egon (e preferatul meu).

    sa fiu si eu on-topic, eu visez mai mereu cate ceva, iar unele vise sunt foarte SF...frumos e cand realizez ca visez si pot face ce vreau\:D/

    RăspundețiȘtergere
  24. e minunat cand poti face ce vrei ... macar in vise.Unii au darul asta, altii, :( , nu. :((

    RăspundețiȘtergere
  25. atunci cand realizezi ca esti intr-un vis, devine vis lucid, nu?

    Eu odata am visat ca eram alergat de un dinozaur, si cand mi-am dat seama(ceva de genul, hey esti alergat de un dinozaur, cum naiba?) tot visul se s-a transformat in altceva-eram intr-o barca pe un lac...

    RăspundețiȘtergere
  26. da da da, lucid dreaming :D
    frumoasa transformare, vreau si eu sa fiu intr-o barca pe un lac 8->
    de obicei knd realizez ca visez incep sa zbor, ma arunc de la fereastra, chestii de genul :))
    e distractiv

    RăspundețiȘtergere
  27. Cu ochii deschisi? da, visul cu "cad de undeva de sus", e frecvent la mine.Dar de fiecare data ma trezesc inainte sa ajung jos :)). E ciudat, pare atat de real inkt imi tin respiratia...

    RăspundețiȘtergere
  28. P.S. visez cu ochii deschisi :P

    RăspundețiȘtergere
  29. nu e visul cu ochii deschisi,e cand iti dai seama ca totul e un vis, in SOMN, cand dormi deci :))
    eu nu cad de undeva de sus, ma arunc sa vad dak pot zbura, pt k stiu k nu e real nimic din ce e in jurul meu :D
    PS. Stiu sa zbor :>

    RăspundețiȘtergere
  30. @Ioan o tehnica usuala de a "detecta" a visului lucid, am luat-o dintr-o carte "Tehnica Invatarii Rapide" e sa-ti pui intrebarea in minte, zilnic: Visez? si cand raspunsul e da, poti sa devii constient in vis a.k.a lucid dreaming.

    RăspundețiȘtergere
  31. Pana adorm, imi imaginez o actiune, exemplul sariturii de undeva de sus(vad norii si niste blocuri mici pe pamant), tot ce stiu este ca nu stiu cum se termina, dar simt frig, adrenalina, respiratia se sacadeaza si pana la urma adorm... Nu este chiar un vis, nu?adik, jumate din el il vezi cu ochii inchisi si apoi nu mai stii de tine. Eu totusi cred ca este, acolo spre sfarsit ,un vis adevarat. \:D/

    RăspundețiȘtergere
  32. esti constient ca tu visezi doar 2-3 secunde?

    RăspundețiȘtergere
  33. @ioan, ala nu este vis, sunt imagini hipnagogice care preced somnul (nu esti complet adormit). poti avea un vis lucid si atunci, daca constientizezi ceea ce vezi si te lasi purtat de val...ramanand lucid. Este tehnica WILD (wake induced lucid dream)
    visul propriu-zis apare in starea REM, care are loc la ...jumatatea unui ciclu de somn? nu mai tin minte exact.

    @costin, si eu stiam de tehnica asta...si merge. Erau mai multe "reality checks" pe care sa le faci, cum ar fi, stinsul/aprinsul luminii, care functioneaza aiurea in somn, uitatul la ceas, si altele.

    RăspundețiȘtergere
  34. @dana starea REM e aproape pe la sfarsitul somnului

    RăspundețiȘtergere
  35. ahaaa, ms :D
    da, ai dreptate. citisem ca ne aducem aminte cu precadere visele pe kre le-am visat inainte sa ne trezim (natural ma refer ) si cum ne trezim la sf unui ciclu d somn...qed :))
    sau poate nu, dar suna logic :P

    RăspundețiȘtergere
  36. Deci pana la urma.. nu. naspa.

    RăspundețiȘtergere
  37. Apropos, stiati ca creierul consuma mai multe resurse atunci cand viseaza decat atunci cand sta in starea de veghe?

    RăspundețiȘtergere
  38. pai da atunci creierul isi ordoneaza tot ce a invatat in starea de veghe

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!