miercuri, 4 martie 2009

De voie sau de nevoie?


    In redactia noastra se dezbat zilnic o multime de teme, dar la ultima dintre discutii nu am ajuns la nici o concluzie, asa ca am decis sa intrebam publicul. 
    Cu totii avem cel putin o pasiune pentru ceva anume si auzim mereu ca in viata ar trebui sa facem ceea ce ne place. Noi ne-am intrebat: atunci cand am ajunge sa facem ceea ce dorim si sa fim platiti pentru asta, ne-ar mai interesa la fel domeniul respectiv?
    Imaginati-va situatiile de mai jos:
    - daca va place sa va imbatati din cand in cand, cum ar fi daca v-ati angaja ca degustatori de vinuri?
    - daca va place sa faceti sex, cum ar fi sa va prostituati?
    - daca va place sa calatoriti, cum ar fi daca nu ati avea locuinta?
    - daca va place informatica, cum ar fi sa dati la Facultatea de Matematica si Informatica?
   In toate cazurile de mai sus intrebarea esentiala este: ati mai face acel lucru din placere sau nu?
   Asteptam raspunsurile voastre pentru ca avem nevoie de o concluzie corecta.

26 de comentarii:

  1. eu as putea sa fiu gigolo :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. e bine cand ai cu ce stefane! tu nu ai sa afli vreodata:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca nu o sa ajungeti la vreo concluzie pentru ca exista lucruri pe care le faci si cu timpul ajung sa iti placa, dar exista si lucruri pe care iti doresti sa le faci tocmai pt ca nu poti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e chiar asa... poti sa muncesti pt tine. Cred ca e singurul mod in care nu simti ca pierzi timpul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce timp, ma? Ai innebunit, Mihai? Eu zic ca cel mai simplu e sa faci ceva din care sa scoti bani si cu astia sa faci ce iti place. E usor, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ofticatule, ma refer la viata ta, la a mea, in general. Astazi am vizitat o batranica si mi-a povestit ca saptamana trecuta i se facuse rau si ca simte ca moartea ei nu este departe. Ma treceau fiorii si in ochii ei vedeam un om speriat ca un miel inainte de taiere. A fost o scena foarte trista. Eu vreau ca atunci cand imi va sosi ceasul sa simt ca nu am trait degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena, iti multumesc, dar eu sper sa se faca bine...

    RăspundețiȘtergere
  8. ofticatule, sa-ti dam o tuica si o curva... si "ne radem".

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa platiti mai intai.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ne faci o reducere? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Hai ca vad ca ai bani putini, pt tine fac o exceptie.

    RăspundețiȘtergere
  12. ca asa ne place noua, sa ne radem.

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim, ai incercat sa te uiti in oglinda? Daca faceai asta cu siguranta te prapadeai de ras pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  14. ofticatule, asa faci tu si acum ne inveti si pe noi? :))

    RăspundețiȘtergere
  15. nu, ba stefane, ca eu mi-am pus in portofel poza cu tine si am de ce sa rad!

    RăspundețiȘtergere
  16. ofticatule, ne bagi la banuiei. Ai in portofel poza cu Stefan? :))

    RăspundețiȘtergere
  17. stai flexi, ca nu e genul meu =))

    RăspundețiȘtergere
  18. "daca va place sa va imbatati din cand in cand"
    Gresit! O deformare a realitatii, din cand in cand nu are ce cauta acolo!

    RăspundețiȘtergere
  19. deci suntem toti betivi notorii?

    RăspundețiȘtergere
  20. si mai bem o bautura alcoolica...

    RăspundețiȘtergere
  21. @Cosmin
    nah, doar unii dintre noi :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu nu am locuinta si sunt la Facultatea de Matematica... imi lipste jobul de degustator de vinuri. Daca as mai fi lucrat si part-time ca prostituat aveam viata perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  23. Florine, esti pe drumul cel bun... o sa fii mare! =))

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!