luni, 25 mai 2009

Petrecerile se tin lant

         Nu stim ce ati facut voi dupa citirea ultimului nostru articol, insa noi am vizitat un camin studentesc. Inca de la intrare, geamurile vibrau din cauza muzicii. Daca nu am fi stiut ca trupa Angels nu mai exista, am fi crezut ca dau un concert chiar in mijlocul campusului studentesc. Prietenii pe care i-am vizitat nu erau nici ei mai prejos decat vecinii lor petrecareti. Cantau, dansau si beau bere la ei in camera. Ce-i drept volumul era mai scazut, dar nu datorita bunului simt, ci pentru ca nu aveau boxe. O colega incepuse sa ne povesteasca despre cum se aruncau monitoare sau frigidere pe fereastra. Aici acest lucru nu era posibil fiindca geamurile erau prea mici. Baile erau doua pe fiecare palier: una pentru baieti si una pentru fete. "Daca vrei mar, trebuie sa iesi din camera sa te duci la baie pe coridor sa il speli", spune matematiciana noastra. "Sau le speli si tu pe toate odata", i-a replicat prietenul ei, locatar in caminul studentesc.

           Am mai descoperit ceva: cantina studenteasca. Preturi foarte mici, mancare buna, dar tacamuri imposibil de utilizat. Gazdele noastre ne-au sfatuit sa luam mancarea la pachet si sa ne intoarcem la ei in camera sa o savuram asa cum se cuvine. Zis si facut: pentru 1 leu in plus tot ceea ce comanzi se pune in caserola.

           Am putea sa va spunem cum ne-am simtit la sfarsitul zilei, dar va lasam sa aflati singuri. Mai avem o intrebare pentru voi: ati fost pana acum la cantina? Daca da, ce parere aveti despre igiena acestui loc? Dar despre mancare?

6 comentarii:

  1. Eu va sfatuiesc sa incercati Carul cu Bere. Are un meniu special pentru studenti si pretul unei mese este apropiat de cel de la cantina. Difera calitatea serviciilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost la Carul cu Bere. E super acolo. Dupa stresiune am de gand sa pierd cateva ore acolo, cu prietenii, la un pahar de vorba. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Stie cineva unde se gaseste paine calda in Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
  4. Searching for "chestii pe care scrie 'paine calda' in Bucuresti"......
    45434363 found.

    Searching for "chestii care garantat au paine calda la orice ora din zi si din noapte cand intru in ele"......
    razvan isn't sure what to do with your input.

    Searching for "algoritm pentru a afla daca gasesti paine calda intr-un loc pe care scrie 'paine calda' la un cuvant dat"......
    Found 1 result: A hypermetropic system for determining the temperature of bread using Riemannian Manifolds, P.F.Chang, Univ. of Singapore. You are not a subscriber. Download article? [45.99$]

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de amuzant! Razvan, sunt fana ta! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @razvan omule mi-ai facut ziua!

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!