joi, 21 mai 2009

Camin vs gazda vs bucuresteni

       Stim ca o mare parte dintre voi sunteti din provincie si acum stati fie in gazda(sau ati inchiriat locuinta), fie la camin. Va provocam la o dezbatere pe aceasta tema. Puteti sa incepeti prin a ne spune in ce fel v-a schimbat mutarea in Bucuresti(daca v-a schimbat) si cum v-ati acomodat cu noii colegi(colege) de camera(in cazul in care aveti).

       Avem si o intrebare pentru cei din Bucuresti: ati vizitat vreodata un camin studentesc? Daca da, cum vi s-a parut? Daca nu, ar fi cazul sa o faceti. Suntem sigure ca veti avea parte de o experienta interesanta. Profitati inainte de sesiune!

15 comentarii:

  1. Eu am avut cateva probleme cu una dintre colegele mele de camera, dar din fericire pentru toata lumea s-a mutat cu prietenul ei.
    Apropo de viata studentilor din camin, aseara am fost la un concert sustinut de cativa vecini.
    Sper sa cante si deseara. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa, si eu sper, mai ales pt unii dintre vecini :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Partile frumoase din statul in camera cu alti colegi sunt Dana si Gabi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt din Bucuresti si nu imi doresc sa vizitez vreun camin. Am auzit ca este multa galagie acolo si mie imi place linistea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stefane, stai calm ca nici nu aveai la cine sa te duci in camin. Poate la administratora =)) Apropo, la voi cum sunt femeile astea? La mine este una... wow... zici ca e barbat :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu i-am dus flori sa ne lase sa facem un chef de ziua unui coleg :))) A fost amuzant pana a venit politia.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai ofticatule, cum ai vrea sa fie? E normal ca la administratie(unde se invart niste bani) sa fie pus cineva "uns cu toate alifiile".

    RăspundețiȘtergere
  8. Auzi, ce porecla si-a pus asta =)) capul p#(!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Auzi, da' maica-ta era ofticata cand te-a facut sau de ce ai ramas asa toata viata?

    RăspundețiȘtergere
  10. Maica-sa nu era ofticata cand l-a facut, s-a ofticat cand l-a vazut prima oara si a ramas asa. =))

    RăspundețiȘtergere
  11. Baiatul asta, capul, cred ca e capula.

    Stefane, daca maica-mea e ofticata de cand m-a facut, ma intreb daca nu cumva maica-ta o fi fost prin arbori cand te-a facut pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bucurestiul mi-a aratat ce inseamna oameni bogati si oameni saraci, contrastul cultura-lipsa ei. Un oras in care regulile de circulatie nu se respecta si unde bunul simt este aproape inexistent. Stau in gazda, deocamdata imi place dar este destul de rau ca nu prea ai cu cine sa schimbi o vorba.In rest, bine. aaa!! Caldura este iarasi o problema pt mine. In Covasna temperatura medie este 22 grade Celsius. Aici mori de cald.Tot incerc sa ma acomodez....

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am observat contrastul bogati-saraci, modern-vechi acum 2 ani. Tin minte ca venisem cu tati si m-a dus intai prin magazinele de pe Unirii, dupa care m-a dus in piata Obor. Cat despre vechi si nou, pe cladirea Academiei de Studii Economice scrie www.ase.ro.

    RăspundețiȘtergere
  14. Este o cladire in preajma SRI-ului care este zidita din piatra, in stil vechi, doar jumatate. Cealalta jumatate este facuta din sticla heliomata, sub forma de cub. (vechi-nou:P).Cele doua jumatati nu se intrepatrund uniform; este un fel de puzzle. Arata super.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am vizitat P16-le al Politehnicii, in care am un prieten, vorbeam ce vorbeam la un moment dat vine vorba de frigidere, el imi zice:"Frate acum vreo 3 saptamani, sa vezi cum a zburat un frigider de la 2...", nu pot sa va spun cat am ras de faza asta.

    Eu pendulez Snagov-Bucresti zilnic, nu-mi place la camin am zis ca-mi lua o chirie din anul universitar viitor, daca nu o sa ma pun la camin , la facultatea de fizica.

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!