joi, 28 mai 2009

Ce va mai jucati?


Ne-am gandit ca niste studenti ai facultatii de informatica se joaca. Mult. Asa, ca noi :)
Va intrebam deci...voi ce va jucati? Ce jocuri preferati? Shooter-e, adventure, strategie, simulatoare...
Preferati un joc cu multa actiune, sau unul care sa va puna mintea la contributie? Daca ar fi sa aveti ocazia sa lucrati in domeniul jocurilor video, ce departament ati alege? Programare, modelare 3D, grafician 2D, game tester? Sau ati prefera mai degraba sa fiti in spatele ideii jocului, sa creati storyline-ul si personajele?
Sa va spunem si noi ce ne jucam. Pentru ca suntem fete, suntem mari fane Sims...toate expansion-urile, toate generatiile...(a aparut SIMS 3 !!).
In rest, ne-am jucat seria trilogia Prince of Persia (cea veche, noua generatie nu am incercat-o inca, e in plan), Heroes, (3,4,5) f multe jocuri point-and-click adventure, pentru ca sunt foarte foarte challenging (mentionam Syberia I si II, Seria Broken Sword, The longest journey si sequel-ul Dreamfall - asteptam Dreamfall Chapters cu nerabdare, Runaway, Monkey Island...si multe multe altele), cateva RPG - Morrowind, Knights of the Old Republic etc.
Pentru fanii adventure, The Whispered World e pe vine :D pentru stiri, reviews, previews, screenshots si release dates, va recomandam site-ul http://www.adventuregamers.com/
Acestea fiind spuse, ce spuneati ca va jucati? :)

42 de comentarii:

  1. Numele meu este Costin si sunt un gamer inrait(parca as fi la gamerii anonimi), joc aproape orice, de la shootere adevarate(gen Half-life 2) pana la strategii spatiale turn-based(gen Galactic Civilation II sau Sins of a Solar Empire(care e un amalgam de RTS cu turn-based)).
    Knight of the Old Republic am jucat, dar mereu de partea intunecata a fortei >:).

    Si ce ma atrage cel mai mult la un joc cred ca storyline-ul, drept sa spun ca am jucat Halo si Halo 2, doar pentru poveste :D.

    Daca as avea ocazia sa lucrez in industria asta, nu as ezita deloc, oriunde ar fi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Numele meu este Adriana si nu m-am mai jucat de o zi. :))
    Ma pregatesc sa dezinstalez Sims 3 fiindca imi place prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S. Eu as scrie o poveste si mi-ar placea sa fac animatii. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Numele meu e Dana si nu m-am mai jucat de 2 zile :P
    Ma pregatesc sa imi downloadez toate jocurile aparute sa am ce sa ma joc la vara :))
    Momentan ma joc A vampyre Story, e un adventure cu o vampirita amuzanta.
    The longest journey este jocul meu preferat ever ever ever. Are cea mai frumoasa poveste (si eu ma joc pt storyline in special)
    M-am jucat KOTOR dar am fost mereu light side. Si l-am facut bucati pe Malak :D

    @Adriana, parca iti dezinstalasei sims-ul ...de vreo n ori :)))
    vezi cand vin sa nu te gasesc jucandu-te :D:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Simulatoare auto imi consuma, uneori o buna parte din timpul liber, dar nu am probleme cu dependenta fata de jocuri; stiu sa o stapanesc.Am terminat cam toate titlurile mari.. CrySys, Half Life 1 si 2, toate seriile NFS, Quake, Doom, Prey... . Momentan joc Pet Soccer, un fel de Fifa dar cu animale, recomandat copiilor sub 5 ani. L-am gasit intr-o cutie de cereale. acum il termin pt a 2-a oara.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Costin: Ubisoft cauta 25 de tineri pe post de game-tester. Acum, pe vara te poti duce acolo....cred ca te si platesc pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dana, mai ramane valabila oferta aceea cu: eu programator la firma ta de jocuri? Ghici ce... vreau sa fiu platit!! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. O intrebare pentru toata lumea: A cumparat cineva vre-un joc ORIGINAL(pentru el, desigur)?

    RăspundețiȘtergere
  9. da
    eu
    am cumparat Starcraft, Max Payne, Max Payne 2, Halo PC.

    RăspundețiȘtergere
  10. cele de la Level se pun?:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am primit la happy meal unul. Se pune? :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu se pune. Si eu am gasit "pet soccer" in cutia cu cereale. Nu se pune . :P. Vedeti? k sa ajutam industria jocurilor, trebuie sa contribuim prin cumpararea produselor. Dana , o sa dai faliment, k nu o sa ai resurse sa ma platesti pentru jocurile scrise de mine. gata cu pirateria si descarcarea ilegala.Trebuie sa ne hotaram , sa cumparam si noi ceva original..... (Tocmai am dat drumul la Strong DC):)).

    RăspundețiȘtergere
  13. Costin , esti fraier :))). Eu le-am scos cu 50 ROL.(Atat m-a costat dvd-urile). La noi inca se poate scoate si asa.... Cei cu bani, le cumpara, noi astia mai saraci....

    RăspundețiȘtergere
  14. nu nu atunci le cumparasem cand nu aveam net, si na e o satisfactie, dar sunt impotriva jocurilor la care trebuie sa platesti lunar, gen World of Warcraft, EvE Online e un joc destul de decent, dar e nasol ca trebuie sa platesti 14€/luna pentru a-l juca.

    RăspundețiȘtergere
  15. ok. te-ai scos. Sunt de acord cu tine, e naspa sa platesti. Credeam ca faci asta constant. Scuze.

    RăspundețiȘtergere
  16. a jucat cineva pe aici Portal?

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu ma joc pool pe yahoo :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Am uitat sa va povestesc despre Familia Addams. :D Este un joc absolut minunat... m-am jucat sesiunea trecuta :))

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Adriana:woooow.Il incerc si eu. :)). C gen este? iti pune creierashul la contributie?(in caz k am unul)

    RăspundețiȘtergere
  20. Este de strategie(pt ca trebuie sa ai o strategie sa gasesti bani), simulator(pt ca simulezi ca esti Gomez Addams), adventure (pt ca te aventurezi in casa familiei Addams, care e plina de personaje bizare si de lucruri ciudate), si shooter (pentru ca sunt niste scheleti care arunca in tine cu oua). Jocul asta are absolut de toate. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Voi in jocuri folositi parole?

    RăspundețiȘtergere
  22. In joc este o masina de fum :))

    RăspundețiȘtergere
  23. @Adriana daca jocual acela are orice are si PixelShader? :D:))

    RăspundețiȘtergere
  24. eu va recomand Hudson's adventure island, din aceeasi colectie "jocuri de sesiunea trecuta :D"

    @ioan, nu folosesc parole, mi se pare k distrug farmecul jocului, cu toate ca la unele adventures folosesc, spre rusinea mea, walkthrough's pt k ma blochez si nu mai stiu ce sa fac in continuare :D
    dar e mare satisfactia cand te duce capul singur :P

    RăspundețiȘtergere
  25. @Costin: pentru pixel shader, ai nevoie si de o placa care suporta asa ceva. Daca foloseste Pixel shader 1.1 sa fii fericit. pixel shader 2.0/2.1 este suportat de placile vechi de maxim 4-5 ani, iar pixel shader 3.0 a fost implementat pentru prima oara in Crysis. Se vede super dar placile video care suporta v3.0 , sunt de ultima generatie.

    RăspundețiȘtergere
  26. @Ioan, poti sa ai un pseudo-pixel shader si pe un Riva TNT 2.


    PS: Acum vad si eu ce am scris mai sus ^^

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu va mai chinuiti atata. Familia Addams are de toate. :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Stiu, merge un fel de emulare. Tin minte ca aveam un ATI radeon 9600XT la 256 MB 400/675 Mhz(procesor/memorie placa video), care nu avea HDR. In jocuri , se emula aceasta functie, evident , performantele scadeau dar se vedea mai bine. Acum am un ATI Radeon HD 2600XT (placa de dx10, ultima versiune de la ATI scoasa si pe AGP; restul fiind scoase pt PCI Express).Asta are si hdr si pixel shader 3.0.

    RăspundețiȘtergere
  29. @ Adriana: Ce specificatii are ? ma refer la video. As putea sa spun daca are hdr sau ce versiune de pixelshader foloseste. :D

    RăspundețiȘtergere
  30. @ Adriana: sau ,mai bine spune-mi cati MB are jocul. de obicei nu se folosesc ultimele tehnologii pentru jocuri de un CD. :P. Sunt prea slabe.

    RăspundețiȘtergere
  31. avem 3 litere pentru voi
    NES
    :)))
    pixel shader 3.0, clar :))

    RăspundețiȘtergere
  32. The Nintendo Entertainment System (abbreviated to NESd[›] or Nintendo) is an 8-bit video game console that was released by Nintendo in North America, Europe and Australia in 1985. =))). Poti sa stii k a fost primit cu entuziasm la vremea aceea.

    RăspundețiȘtergere
  33. dar si eu mi-am primit terminator 5, sau cv de genul cu mare entuziasm :D
    yaaay mario :P

    RăspundețiȘtergere
  34. Mario a fost cel mai vandut joc pe NES. cu multe milioane de vanzari(imi scapa cifra exacta , undeva pe la 40 milioane). A fost un fel de best seller :)). Ieri(defapt azi-noapte) m-am jucat de la 12 la 3 noaptea....NFS. Este uimitor ce poti face noaptea cand nu ai somn si esti plictisit de liniile si cerculetele domnului Popescu.

    RăspundețiȘtergere
  35. 758 de jocuri cu raţe.

    RăspundețiȘtergere
  36. Doom 3 pe Nvidia GeForce4 MX cu 64 de VRAM.

    RăspundețiȘtergere
  37. ppppppppppppppppppppppppppppppuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa si nu uitati ca am 10 ANI:(( DA VREAU SA FIU MAI MARE

    RăspundețiȘtergere
  38. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  39. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  40. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  41. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!