miercuri, 9 septembrie 2009

Când iubeşti o FMI-e adevărată...



- Dragul meu, tu iubeşti matematica mai mult decât pe mine
- Desigur ca nu, cum poţi crede aşa ceva?!
- Demonstrează!
- Fie A – mulţimea obiectelor iubite…
-------------
Intra un matematician în magazinul foto si zice:
- As dori să-mi developaţi filmele din concediu.
- 9x13?
- 117, de ce?
-------------
Un matematician a organizat o loterie, în care cîştigul este o suma infinită de bani. În momentul cînd biletul câştigător este extras, câştigătorul cere suma promisă, la care matematicianul explica metoda de ridicare a cîştigului: “1 dolar acum, 1/2 din dolar săptămîna viitoare, 1/3 din dolar peste o săptămîna, …”
-------------
Sperăm că v-am înveselit puţin sesiunea de restanţe!

11 comentarii:

  1. sunteti si voi amuzante o data in viata
    =))

    RăspundețiȘtergere
  2. daca se tavaleau pe jos, te imitau pe tine :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ba ofticatule, te crezi amuzant?

    RăspundețiȘtergere
  4. Stefaneeeee, nu ma cred, chiar sunt!

    RăspundețiȘtergere
  5. daca esti amuzant, du-te vere la circ!

    RăspundețiȘtergere
  6. lol, bai sunteti criminali =))

    RăspundețiȘtergere
  7. Stefane, ma duc, dar nu vii cu mine ca am auzit ca le trebuie si o maimuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine ba, nu vin :)))) ca ii rezolvi tu si cu maimuta =))

    RăspundețiȘtergere
  9. ofticatule, ce patisi tata?

    RăspundețiȘtergere
  10. am tastat gresit :)) lasa, sa se simta si stefan bine, dar in sinea lui stie ca nu face nici cat o maimuta!

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!