duminică, 30 august 2009

Inapoi in paradis


Salutare, salutare! Ne-am intors cu forte proaspete pentru noul an si am auzit ca vi se pregateste o surpriza. Nu stim despre ce este vorba, dar si noi abia asteptam reunirea intregii redactii FMI Adevarate pentru ca suntem foarte curioase.
Intre timp, pana elucidam noi misterul cu surpriza, va uram succes in sesiunea de restante si mariri!

Am gasit o problema pentru geniile FMI:

Userul Butonel Mufa a cunoscut-o pe chat pe Folderita, o tanara de 18 ani, si a rugat-o sa-i trimita poza. Deoarece Folderita nu cunoaste alte formaturi, in afara de .bmp, poza ei are 15 MB. Butonel are conexiune Dial-up de 28 Kb, care se intrerupe la fiecare 20 min., apoi reconectarea dureaza 30 min. Tarifarea cu reducere este intre
3:00 si 5:00. Cati ani va avea Folderita cand in sfarsit Butonel ii va descarca poza?

PS. Povestiti-ne cum a fost pana acum vacanta voastra, unde ati fost, ce ati vazut, cu cine v-ati intalnit, ce ati mancat, unde ati dormit etc.

7 comentarii:

  1. Eu am fost cu ai mei colegi in Vama Veche. Am dormit pe plaja, am mancat nimic si am baut de toate. M-am intalnit cu toata lumea care a fost acolo. Au fost cativa si de la noi din facultate. Nu ii cunosteam oficial pe toti.

    PS. Ma bucur ca ati reinceput sa scrieti pentru ca mi se facuse dor de voi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihai, in ce perioada ai fost? Si eu am mers in Vama. Prea tare! Am trecut si prin Costinesti, dar mi s-a parut foarte murdara statiunea. S-au facut o gramada de magazine si discoteci noi acolo, dar raman fana White Horse.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost de pe 1 august. In afara de White Horse si eu am fost dezamagit de Costinesti.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am fost la o discoteca pe plaja, nu stiu cum se numea, nu era mega-discoteca mega-tineretului:)) ...acolo la obelisc
    a fost dragut, am dansat toata noaptea si spre dimineata ne-am intors la Hanul Piratilor si ne-am uitat la rasarit
    au fost cele mai frumoase zile de vacanta 8->

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi, a fost bine. Exceptând faptul că am fost 8 oameni pe un duș și chiar eram 3 oameni pe un duș până să vină Cristi să ne spună că nu e bine și că re-re-facem împărțirea în camere. Și poate că aș fi vrut să joc Uno mai mult și să mă învețe cineva cum e cu whiffle-ball-ul ăla, dar măcar the little half Irish kid, Lance, fusese să-i vadă pe Flogging Molly de două ori, ceea ce îl face cel mai tare om pe care l-am cunoscut.
    Și, desigur, a fost și partea aia în care Naomi mi-a arătat niște ciuperci și m-a întrebat cum cresc atât de mari și mie mi se păreau atât de mari. Și diferența între cașcaval și brânză, s-a prins cineva de ce nu se prind străinii de diferența între cașcaval și brânză? Și rămân la "the white one" și "the yellow one". Bine, eu am greșit când i-am spus lui Naomi despre diferența dintre urdă și telemea și ar trebui să-i scriu un mail ca să mă corectez, să-mi amintiți. Și nici nu au chestia asta cu caca=noroc.
    Și Pick Szeged salvamontistul care s-a luat în gură cu Ovidiu pe tema români versus unguri și eu nu eram acolo pentru că nu-mi place să-mi rup gâtul pe munți ceea ce mă face totally uncool și nu-mi place să activități activități activități activități...Dude, relax. Fuck the activities. Dude, chill...lay back...dudeeee look at my hand...my hand is like...so...big...
    Serios, a fost mișto.
    Apropo, restaurantul central din Chiajna se numește "La Cherciu". Știați?

    RăspundețiȘtergere
  6. domnul cherciu ne urmareste oriunde ne-am duce
    si nu ai zice k e in stare :D

    RăspundețiȘtergere
  7. unde s-o fi dus cherciu in vacanta? :))

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!