marți, 24 noiembrie 2009

Despre iubire...


Ne gandeam zilele astea ca nu am mai scris nimic. Insa am fost foarte ocupate. Cu facultatea, dar si cu activitati extra-curriculare.
Una din ele este dragostea. Nu, nu o traim, dar o cautam. Asa ca am ajuns sa ne intrebam daca exista, sau misiunea noastra este "complete failure" de la bun inceput. Voi credeti in iubire? In acel sentiment lipsit total de egoism? A ramas iubirea doar o amintire? Ne imaginam ca o traim din disperarea de a conta pentru cineva in scurta noastra existenta?
Voi ati iubit vreodata?

P.S. Cat despre noi, preferam sa credem ca exista. Din naivitate poate, dar viata fara iubire este ziua fara noapte: nu se justifica...

20 de comentarii:

  1. eu iubesc in fiecare zi
    pe mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. am iubit, iubesc si voi iubi

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu o iubesc pe MI AMOR :)

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu o iubesc pe MI AMOR >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. bai, cata dragoste pe fetele astea

    RăspundețiȘtergere
  6. ofticatule, tu pe cine iubesti? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha ha ha, stef, nu ma asteptam sa intrebi TOCMAI tu asta... lol

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu ma cunosti prea bine, atunci..

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe ma-ta o iubesc, Stefane.... Nici nu stii cat ma bucur ca am cunoscut-o :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. E asa buna maica-sa lu' Stefan?

    RăspundețiȘtergere
  11. 'ai de pwla mea ... daca ai vedea-o cat e de buna, Mihai, ti-ar placea si tie =))

    RăspundețiȘtergere
  12. lol.... Ofticatule, eu ma mandresc cu mama, dar nu ai tu fata de ea :D

    RăspundețiȘtergere
  13. ofticatule, nu ai tu fata de mama

    RăspundețiȘtergere
  14. Baaaa, daca imi zici de doua ori, te cred =)))) de fata crezi ca are maica-ta nevoie? :))) Am altceva foarte mare pt ea :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Vrei sa iti arati tie? :))) Ma refeream la respect. :D

    RăspundețiȘtergere
  16. sa imi arat mie? :)) tu asa obisnuiesti?

    RăspundețiȘtergere
  17. "Eu te urasc pe tine, pe cainii si pe pisicile tale"(o felicitare)

    RăspundețiȘtergere
  18. cred ca exista un suflet pereche, pe care il iubesti la nebunie si care te iubeste la fel de mult.cred ca il intalnesti, mai repede sau mai tarziu si iti petreci toata viata invaluit in acest sentiment

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!