sâmbătă, 6 iunie 2009

Toleranta


      De cand am intrat iar in sesiune, am observat ca exista niste tensiuni incredibile in aceasta facultate. Desi la inceput avusesem impresia ca toata lumea vrea sa ne ajute, acum am descoperit ca exista profesori care au o satisfactie iesita din comun pentru ca nu dau nota 10 sau studenti care se bucura pana la paroxism atunci cand colegii lor iau note mici.
     De ce? Probabil ca locurile din camin sunt un "must have", dar asta nu este o justificare. O cauza plauzibila este esenta fiintei umane. Toti suntem violenti si agresivi, dar ne este rusine sa recunoastem si atunci cand avem ocazia sa ne certam cu cineva suntem chiar satisfacuti.
     Neintelegeri apar mereu, dar este trist faptul ca trebuie sa ne obisnuim cu astfel de medii si este deprimant ca o sa ne traim practic o buna parte din viata in asemenea situatii.
     Acum avem un set de intrebari pentru voi la care speram sa ne raspundeti sincer: 
     V-ati bucurat vreodata cand vreunul dintre colegii vostri a luat o nota mica? 
     Credeti ca notele va definesc?
     Ati judecat vreodata o persoana dupa felul in care invata?

9 comentarii:

  1. eu ma bucur cand iau 10 copiind
    ce satisfactie am...n-am cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai la mintea ta, e normal sa nu ai cuvinte. daca nu ai copia, ai scrie asa cum esti: prost!

    RăspundețiȘtergere
  3. Auzi, Stefane, Masoara-ti cuvintele, baiete!

    RăspundețiȘtergere
  4. le-am masurat. au 15 cm toate =))

    RăspundețiȘtergere
  5. Exact cat circumferinta creierului tau si de 10 ori mai lungi decat organul tau de lucru manual.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu m-am bucurat si nici nu o sa ma bucur cand cineva ia note mici. Daca se iau note mici inseamna ca nivelul colectivului poate fi destul de scazut, iar asta este destul de naspa.In liceu, notele ne defineau(vorbesc in cazul meu, nu generalizez), erau un fel de indicator al inteligentei, si de aceea judecam oamenii si in functie de acest criteriu. La facultate lucrurile nu mai stau la fel(avem interese diferite, si nu tot ce faci te va si ajuta in ceea ce vrei sa faci), dar daca o persoana stie ce vrea, si se straduieste sa faca ceva (adik invata cat de cat, vine la examene....),in mod normal imi va lasa o impresie buna, fata de una care nu da deloc p la scoala si sesiunea nu inseamna nimic.Ideea este sa stii de ce ai venit la facultate, dar fiecare are viata lui si nu ma intereseaza ce fac sau ce spun ceilalti (sunt 2-3 persoane de care imi pasa, in rest....). Sesiune usoara!

    RăspundețiȘtergere
  7. pentru mine notele sunt irelevante, ca si-n liceu nu pot judeca un om dupa note, nu-i cunosc aspiratiile, atunci poti judeca un om dupa aspiratii si daca face ceva in legatura cu ele, daca el decat taie frunze la caini si nu face nimic, ce sa-i faci?

    momentan nu am intalnit, dar in liceu, cei care aveau 10 pe linie erau cei mai distrusi oameni, am patit de n ori cand am vazut ca respetivul/respectiva imi radea in fata ca am luat un 3 la bio, nu inteleg oamenii astia.

    RăspundețiȘtergere
  8. In liceu unii colegi erau nervosi pe mine pentru ca vorbeam foarte mult la ore. Imi spuneau ca vorbesc cu profii ca sa ma pun bine cu ei. Doamne ce conceptii!! O secunda nu m-am gandit sa fac asta dintr-un alt motiv decat acela de a afla si de a fi activ la ora. Incercam sa stiu tot ce se discuta la ore, iar la inspectii, eu si inca cativa colegi "scoateam" clasa "din materie"(restul erau plutasi). Acei colegi care imi spuneau sa tac, erau , de regula si cei care comentau negativ la ore, care nu erau in stare sa scoata ceva bun decat sa rada de altii si mai ales de mine, pentru ca "ma bagam in seama". Am invatat sa aplic strategia "MICA"(Ma Doare In Cot de Altii), incercand sa-mi urmaresc interesele.In fond, toti suntem liberi sa contribuim la ore; eu ma straduiesc sa o fac.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu judec doar persoanele care intentionat nu se pregatesc absolut deloc, pierd vremea aiurea, apoi se plang k nu trec, sau ca iau nota mica
    sa isi asume responsabilitatea ...

    RăspundețiȘtergere

Spune ce crezi!